Akan Datang!

Friday, March 30, 2012

Sneak Peek: Step Up Revolution


Bakal berada di pawagam 27 Julai 2012, Step Up Revolution adalah siri keempat francais Step Up yang memang hangat dengan tarian yang mengasyikkan. Filem ini bakal dibintangi oleh Kathryn McCormick dari musim keenam rancangan So You Think You Can Dance dan akan menampilkan koreografi tarian oleh Travis Wall. 


Filem ini mengisahkan bagaimana Emily (Kathryn McCormick), seorang anak kepada bisnesman yang kaya. Dirinya datang ke Miami untuk menjadi penari profesional. Tetapi, takdir membawanya jatuh cinta dengan Sean (ryan Guzman), seorang jejaka yang mengetuai krew tarian flash mobs. Krew ini, yang menamakan diri mereka MOB sedang bertungkus lumur untuk memenangi satu pertandingan. Malangnya, ayah Emely ingin memusnahkan kawasan kejiranan MOB dan memindahkannya. Emily kini bersama dengan Sean dan MOB bakal menukar tarian mereka menjadi satu protes. Seterusnya? Nantikan Step Up Revolution ini nanti.

Jom kita intai sekejap trailer filem ini yang sudah berlegar di youtube sejak beberapa hari yang lalu. Peminat Step Up pastinya sudah rasa bahangnya bukan?

No comments:

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...