Akan Datang!

Saturday, March 5, 2011

Sneak Peek: Sucker Punch


Dalam gegak gempita rakyat Malaysia menunggu Hikayat Merong Mahawangsa, ada lagi sebuah filem yang menarik perhatian aku. Zack Snyder aku kagumi karyanya sejak kehebatan karyanya yang bertajuk '300' menarik perhatian dengan visual yang anti realiti (fiksyen) yang mengujakan. Susulan daripada itu, Watchmen juga menjadi antara karyanya yang cantik dari segi visual. March ini, filemnya (yang dihasilkan selepas Legend of the Guardians: The Owls of Ga'hoole akan ditayangkan). Aku berbelah bagi ni.. Merong Mahawangsa atau Sucker Punch? Ataupun kedua duanya sekali?



Sucker Punch dibarisi Emily Browning, Abbie Cornish, Jena Malone, juga Vanessa Hudgens dan Jamie Chung. Menurut wikipedia, filem ini dilatarkan pada tahun 1950 yang berkisar tentang sekumpulan gadis gadis seksi yang mahu keluar dari asylum. Apa yang terjadi semestinya boleh didapati dari pada trailer di atas. Zack Snyder menggambarkan filem ini sebagai 'Alice In Wonderland with a gun'. Sucker Punch akan berada di pawagam 24hb March 2011!

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...