Akan Datang!

Monday, July 2, 2012

Trailer Olok-olok Dora The Explorer Versi Filem!


Trailer Dora The Explorer The Movie ini difilemkan oleh CollegeHumor, sebuah laman web komedi yang mengumpulkan video seperti Youtube. Trailer olok olok ini dibintangi Ariel Winter, paling dikenali untuk peranan sebagai Alex Dunphy dalam drama tv Modern Family.Trailer olok-olok ini penuh aksi dengan senjata api, letupan dan segala identiti berdasarkan siri televisyen animasi, Dora Explorer. Dora Explorer adalah satu siri televisyen animasi Amerika yang dicipta oleh Chris Gifford, Valerie Walsh, dan Eric Weiner. 

Dora, watak utama, adalah seorang gadis yang berusia lapan tahun yang memulakan perjalanan dalam setiap episod demi untuk mencari sesuatu atau membantu seseorang. Dia akan meminta penonton di rumah untuk membantu beliau mencari cara-cara untuk mencapai sesuatu tempat dengan bantuan The Map. Beliau juga mengajar penonton Sepanyol (untuk versi Inggeris) dengan memperkenalkan mereka kepada perkataan dan frasa pendek dari bahasa tersebut.


Buat masa ini, tiada filem akan dikeluarkan untuk siri kartun ini. Jadi, janganlah menunggu, ini hanyalah trailer yang hanya trailer. Persembahan trailer olok olok yang menakjubkan! Walaupun ini hanyalah trailer olok-olok, tontonan trailer ini telah mencipta fenomena di internet.


3 comments:

kindergartenlibrary said...

comel !!
:)

Mr Daha said...

Haha.. cutenya Dora~ =D

Alif Haris said...

wah comel pulak yg orang betul.. ahhaha

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...