Akan Datang!

Sunday, October 23, 2011

(18+) Kononnya Seronoklah Jadi Pondan!

PEMBERITAHUAN:
ENTRY INI MENGANDUNGI UNSUR LUCAH, PEMBACA DINASIHATKAN MEMBACA ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI.



"Dan saya juga tidak akan sesekali bersoal akan agama kerana saya masih lagi jauh tersesat daripada ajaran agama. Terus terang saya katakan saya telah bersalah pada agama islam"

"Tujuan saya mewujudkan blog ini hanya untuk berkongsi pengalaman saya kepada anda mengenai dunia pondan yang kini dianggap sebagai dunia kegelapan. Walaupun begitu, masih ada kebaikan di sebaliknya"

Itu adalah antara petikan dan screen capture daripada salah satu post blog dari sebuah blog pondan yang begitu berfikiran terbuka. Sudah terang terang dia tahu bahawa dia tersesat. Sudahlah senang senang saja dia tulis bahawa dia tahu dia sudah bersalah pada agama Islam. Mungkin tidak ramai yang mengetahui tentang blog si pondan ini. Aku sendiri tidak akan meletakkan hyperlink untuk anda semua ke blog pondan ini.

Bagi sesiapa yang berkesempatan membuka Facebook Geng Blogger, mahupun beberapa Facebook Ping Group yang lain, anda mungkin akan sedar kehadiran blogger bernama Syah ini yang telah berani ping entrynya. Syah mengaku dirinya sudah rebah dan sudah menjadi pondan sepenuhnya, walaupun dia lelaki dari segi luaran, dia sudah memiliki hampir 90% naluri wanita.

Post Jika Saya Besarkan Buah Dada, first impression, dan gambar si lelaki ini memakai bikini di kedai bra memang geli kot. Malah siap ada gambar snap sendiri di dalam tandas dengan berpakaian perempuan lagik. Seyes, kalau pompuan tu lain hal... haha.. Come on la, lelaki pondan pakai bra perempuan, nafsu luar biasa nih... apapun, tak perlulah aku cerita panjang. Cuma pesanan aku, kaum kaum sebegini, kalau nk berblog pun janganlah cerita hal dalam kain korang. Jadilah apa yang korang nak jadi, kami x mau tau k.

Beberapa blog postnya aku capture. kalau korang nak baca blognya, pergi sendiri k. Aku tak letak hyperlink coz entahlah. No komen. Aku tidak menyalahkan dirinya. Terpulanglah kepadanya jika dia mahu jadi apa. Persoalannya, wajarkah blognya itu? Orang normal rasa mual, bukannya buat diri si pondan tu dihormati, dibenci lagi adalah.

Daripada Ibnu Abbas r.a. bahawa (maksudnya): “Rasulullah melaknat kaum lelaki yang menyerupai atau berlagak seperti wanita dan kaum wanita yang menyerupai atau berlagak seperti lelaki.” (Riwayat al-Bukhari).

19 comments:

Lyaa Suriany said...

pe link blog die?

Achu said...

nauzubillah -_-

Hafizin Othman said...

bapak pelik!

arieEmas said...

kesian lelaki itu....

Anonymous said...

astaghfirullahaladzim..jangan la mengaibkan diri sendiri.moga2 dia kembali ke jalan yang lurus semula.amin

Fazri said...

yasalam. taQ punya masa depan tuh ye. salah pergaulan

Haszrol said...

hidup macam terseksa jer... kesian aku tgk...

chegu abbas said...

macam budak kelantan ja....nama dia era...keja dekat pusat karaoke...ka;au tak silap

sn0w said...

comel tp whyyyyyyyyyy~?? TT____TT sadis sadis~

tiefazatie said...

isk..adui la..moga die insaf..

iamredranger said...

tolong la. geli gila makkk !

ariey said...

pelik bebenor...

Norgadis Labuan said...

Moga dibukakan hatinya ke jalan yang benar..

biskut chipmore said...

masyaallah..moga allah bukakkan la hati dia.. cukup la perempuan da bnyak kat dunia ni!!

Zul fattah said...

aku pernah masuk blog ni.. tp skrang dah delete dah..

zareliqa afiqa said...

pergh! best ke jadi pon.huhu

Gimi said...

aku stuju..klu pun jd x yh ar cite itu suma...aku ni plak naik menyampah

Anonymous said...

ak kenal budak ni...mmg hansome..brkwn rapat plak ngan slh sorang kwn baik ak...ksian kan dia..dh pnat nasihat pun xjd ape2..huhu

Unknown said...

hmm... nak muntah.... harap siapa yg jumpa blog ni, lekas2 foward pada jabatan atau pejabat agama islam yg berdekatan... penting untuk kita bimbing semula mamat ni ke jalan yg bnar... tak kire la die ni dah 99% perasan die tu perempuan ke ape ke... yg penting ni masalah sosial... jadi, ini menjadi tanggungjawab semua untuk mengatasi masalah ni... ni la penangan seksuality merdeka ni... na'uzubillah...

#######

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/cerita-zaman-kecil-memburu-bersama-abah.html

jom singgah blog founder gerila penulisan kreatif ni... komen2 la kalau sudi... pun kalau sudi.. tak paksa..

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...