Akan Datang!

Friday, January 6, 2012

Esklusif: Penjelasan Movie Mistakes Ombak Rindu!

Nampaknya seorang dari krew filem OMBAK RINDU yang mana menulis di wayangpacak.blogspot.com telah 'melenting' lalu telah memberi penjelasan selebar lebarnya. 



Tetapi ok la jugak. Sekurang kurangnya aku sedar yang aku telah membuka mata ramai mata orang kita tentang movie mistakes. Di hollywood, benda ni biasa saja. 
Osman Ali tak adalah pulak melenting. Syamsul Yusof pun tak ada lah pulak call aku ke, Mamat Khalid pun tak ada nak melenting2.

Jom tengok sesi soal jawab, diskusi di komen Facebook wall to wall. Sebenarnya, blogger dan orang filem amat rapat dari segi rohnya. Jadi, wujudnya perbincangan di bawah, secara sihat untuk memberikan korang keluasan minda sebagai penonton di malaysia.


perbincangan secara sihat bersama dengan assistant director OMBAK RINDU...


akhirnya, perbincangan seolah olah menjadi tegang, sebab soalan aku, tak berjawab sampai kesudah...


still tak berjawab, tetapi akhiranya CHAPTER BARU perbincangan...


dan terakhirnya...

Jika pembaca nak komen, silakan.

4 comments:

Anonymous said...

syabas orang perlis. wayang pacak jenis tak menjawab soalan. aku tgok komen dan hujah dia mcm budak2 lagi. dia konon2 berilmulah dan cuba merendahkan org perlis. tp soalan pun tak paham. hujah ke laut. movie mistakes ni normallah. bukan kerana movie mistakes maka filem itu akan hancur dan jatuh. lembap punya wayang pacak

BNT said...

biarkan je dia. saya suka baca review filem2 melayu dan penggunaan kata2 yg profesional oleh tuan blog ni. tak emosional walaupun filem jelas macam sampah. keep it up!

Anonymous said...

Hello... i read your entry about goofs in Ombak Rindu and then i watched the movie, sebab your entry. Tapi your entry tak ganggu movie tu pun... kenape org nk melenting... and you have made disclaimer about your blog... org tak marah pun IMDB keluarkan goofs and spoiler, and people still go and watch the movie after that. All in all, the movie must be in good quality. Bukan setakat menjual tajuk yang mengarut2.. orang2 kita dah semakin bijak menilai movie..

P/S: ade satu scene yang Ibu Hariz bace buku bile Hariz balik ke rumah, tapi i noticed that buku tu mcm terbalik.. ke i yang salah nampak, i am not sure. I malas nk repeat the movie. :p

Tulip Berlari said...

keep writting..
awat depa takut sgt nk jawab soalan..hihihi

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...