Akan Datang!

Saturday, April 2, 2011

Nafsu Bertenggek Tenggek Seksi Menggoda!

Satu hari, sedang aku bersiap siap ke kuliah, aku sedar yang seluar aku terlalu fit dan seksi di bahagian pinggang. Nak mengunci pintu pintu seluar itu pun sudah sukar. Bayangkan bagaimana aku terpaksa menarik nafas, huuuuuuuuuuuuuuup! (gaya tarik nafas dan mengempis perut secara sementara) dan melepas nafas, haaaah! (membiarkan perut kembali membuncit). Huh, susah bila perut dah buncit nih. Belum kahwin pun dah buncit! Ish!

Diet nampaknya tak menjadi. Nafsu liar dan serakah seksi seksi menggoda di pintu pintu restoran. Seksinya seperti Lady Gaga (menggerikan tetapi mengiurkan), juga seperti Britney mahupun Katy Perry mahupun Luna Maya. Eh! Seksi nafsu berlingkar memanggil, 'marim bang, i will treat u with pleasure... nasi ayam, nasi bungkus, nasi ABC, nasi segalanya..'.. Panahan tetek teteknya menghimpunkan nafsu dalam mataku, terus ke dalam hati.. dalam diam diam pekerja di kaunter pertanyaan dalam hati aku bertengek di muka pintu hotel bertanya kepada ku si tuan mereka,'bila mahu kau buka dinner seperti biasa'.

Huh, lari lari anak di tepi tasik, cuci mata tetapi tak berdaya menyuci perut. Itu minggu lepas! Minggu ini, nafsu kijang kijang hitam sudah pudar. Perlu diupgrade, lagi lagi lagi! Malah, memenatkan aku untuk mencuci peluh peluh yang melekat lekit di baju. Perlu sesuatu, buang kemalasan! Tetapi, selalunya aku kalah dengan sang seksi nafsu yang meminta perut diisi... AAARGH!!!

p/s: lesson plan dah approve, material loom wat g... arrrgh!


1 comment:

gadis kepastian said...

haha bleh eh mcm 2....xpew kita serupa..i gemok tapi comel..bleh??haha

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...