Thursday, November 10, 2011

(18+) Pose Maut Zarina Ann Julie Di FHM!

PEMBERITAHUAN:
ENTRY INI MENGANDUNGI UNSUR LUCAH, PEMBACA DINASIHATKAN MEMBACA ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI.






Tak pernah serik betul Zarina Ann Julie nih. Selepas gambar bogelnya tersebar suatu ketika dahulu, kini Zarina yang mana pernah dikenali sebagai pelakon Anak Pontianak kini buat pose maut untuk majalah FHM Indonesia.

Tak serik serik!

19 comments:

NURUL ASHIKIN said...

tak bermoral sungguh

ch000tz axoera said...

dia bangga kot macam ni...:D

Hardy_Hunt2 said...

wah..berdarah hidung....apa nak jadi la ngan pompuan ni...da mcm pela**r da aku tengok....

relevan said...

huh..haha!

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

cam pela***. buanglah name islam tu memalukan.huhuhu~ moga Allah beri petunjuk pada dia.

naim said...

wtf!!!

x bermoral~ kesian ....

http://pemudattbc.blogspot.com/2011/11/awek-perasaan-menutup-aurat-tapi-tak.html

spamda said...

salam... tak bleh nak wat apa dah... dok cm tu jgk... apaa pn kita jaga aurat kita sendiri... ok kwn2..biarlah dia tanggung sendiri apa yg dibuat nyee...

HAFIZAL said...

maut abis nie..posingnya

Gimi said...

cantik menarik ko mmg dibom

Wanz Mejuez said...

Dia gian nak berbogel lagi tuh....

Teacher Basariah said...

tak takut azab tuhan macam tu la..

Kobot Dauni said...

Peweeet..sexy bangat. Tak cukup kain daaa..

Deganshah Putra said...

Wow cantik montok dan seksi, kehidupan artis memang seperti ini kali y? untung gue bukan artis hehe

NEPH said...

aduyaiii...dasyt giler....cm org putih

Anonymous said...

Mcm best jer minah ni...

Aliff Haikal said...

tengok lah nanti ka AKhirat :)

Anonymous said...

biasa jer..lol.
bnyk lar korg pnya nasihat "Islam"..

obat mata minus ampuh said...

hanya haiwan tak malu pamer auratnya

obat mata minus ampuh said...

semoga bertaubat tuh orang