Akan Datang!

Tuesday, December 10, 2013

10 Sebab Big Bad Wolf Book Sale Wajib Dihadiri



Admin dah hadir selama dua hari di pesta buku ni, 9 dan 10 Disember 2013. Pesta ini tamat pada 15 Disember 2013. Kenapa korang kena hadir? 

1. Pesta buku dengan kemeriahan infiniti

Pesta buku BBW ni sebenarnya dah jadi pendefinisi baru pesta buku. Tidak dinaungi atau dimonopoli kompani penerbit, BBW bersikap sama berat sama rata dengan semua buku yang ada. Apa yang korang harapkan mungkin tak mungkin dijumpai semuanya. Tetapi, aku yakin korang akan jumpai lebih dari apa yang korang mahu jumpa. Ini baru pesta buku sebenar!

2. Ianya diadakan di tempat yang besar
Tahun 2012 dan 2013, BBW memilih tempat yang sama iaitu di The Mines Convention Centre. Dengan komuter Serdang yang berdekatan, dan kemudahan teksi yang sedia ada menunggu, BBW menjanjikan pengalaman memilih buku tahap paling gila pernah korang rasai. 

3. 24 jam tanpa henti!
BBW kali ini memberikan ruang untuk berpesta dalam mana mana minit yang korang mahu. Jika tidak mahu bersesak, korang pilih tengah malam sambil lepak di mamak berdekatan. Pendek kata, datang saja bila bila masa, pintu terbuka untuk korang membeli.

4. Harga murah giler 
Cukup sekali korang beli di sini. Bekalan untuk sepanjang tahun. Bawa satu kereta, dan selamat membeli stok stok bacaan tahun 2014. Dengan potongan harga yang sangat tinggi korang akan rasa mana mana kad diskaun atau ahli kedai buku tidak diperlukan lagi!

5. Buku hardcover dengan harga tak layak dengannya!
Kalau korang tengok buku hardcover, harganya mencecah ratusan. Malah, dengan visual yang berwarna penuh setiap helai, korang pasti takkan beli punyalah. Di sini, buku sebegitu dijual serendah RM10! Memang gila!

6. Keseimbangan novel muncul!
Tahun lepas, 2012, BBW lebih menjual novel bahasa inggeris. Tetapi, tahun ini, BBW memberi ruang kepada novel melayu untuk dijual. So, nak dapatkan novel melayu murah di sini, confirm korang takkan rasa rugi.

7. Keselesaan, itu prioriti mereka!
Yang nak rileks selepas penat pilih buku, tak pun menunggu suami, isteri, anak anak, sepupu sepapat cari buku, luangkan masa di ruang rehat yang disediakan. Kemudahan simpan barang jugak ada! Jadi, boleh shopping, tonton wayang, then datang ke pesta semula untuk tuntut barang.

8. Title baru ada, title lama pun ada. 3 juta semuanya!
Yang tak berkesempatan atau takde fulus tahun lepas untuk beli buku, jangan risau. Buku tahun lepas punya masih ada dijual dengan harga yang masih sama. Jadi, datang, ambil dan bacalah.

9. Boleh beli t shirt lanun!
Big Bad Wolf ada sediakan t shirt dan pelbagai cenderahati. Boleh beli dan selamat berbangga!

10. Masa nak guna troli ataupun kotak lama!
Hadir BBW Books sale tanpa troli dan kotak sendiri memang tak sah. Sebab konfom korang tak menang tangan nak beli semua buku yang ada. Jadi, bawa troli sendiri dan juga kotak sendiri kalau mahu beli pada kuantiti yang agak besar.

update pesta buku ini, layari : https://www.facebook.com/bbwbooks

Yang tertinggal, pastikan jangan lepaskan peluang untuk jualan Aftermath mereka nanti. Senarai buku yang berjaya admin buru di BBW Sales seperti berikut! (nanti admin tunjuk.. ehehe)

No comments:

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...