Tuesday, November 19, 2013

Ekslusif: Filem 'Highland Tower' Terakam Gambar Anu!

Filem Highland Tower mencecah Rm3 juta kutipan. Malah, filem found footage itu sendiri mendapat reaksi berbeza dan luar biasa dari masyarakat. Walaupun ianya hasil kerja fiksyen, ianya telah mencetuskan pelbagai insiden seperti pencerobohan Highland Tower bagi yang percaya filem ini, dan juga kejadian hilangnya seorang remaja di Villa Nabila.


Namun, apa yang admin nak tunjuk di sini bukanlah rakaman hantu dalam filem itu. Semasa admin menonton, admin ternampak satu perkara yang lebih besar dan kontroversi dari hantu. Apa? Filem ni terakam gambar anu yang dilukis di dinding! Wow, admin sangat terkejut sebab anu bukanlah satu benda yang legal untuk dipapar sama ada dalam bentuk lukisan ataupun real. Tak tahulah apa respon pengarah selepas melihat pos ini.

klik gambar untuk lihat 'entiti' itu

9 comments:

JunAina said...

Terlepas pandang mungkin...

Lynn Munir said...

Kalau ramai yang perasan mesti dah kecoh. Macam kata JunAina, terlepas pandang lah tu.

ChrisAu said...

Wah....seramnya !

Rahim Aim said...

ish3..camne la ley terlepas pandang...xpewla..menda nak jadi....

Azham Vsvc said...

hahaha.....saja je tu......nak tarik penonton kot? huhuhu

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! tak perasan kot

Atish Hashim said...

kesilapan kamera^^'

Anonymous said...

itu pun nk kecoh..apa lahh.

Oh Ping Blog said...

x tgk pn lgi cte nie...
bez ke?