Akan Datang!

Thursday, August 29, 2013

GEMPAR: KL Gangster 2 Boleh Didapati Percuma Sebelum Tayangan Sebenar

Kecoh apabila sebuah laman web mendownload popular telah menawarkan muat turun filem KL GANGSTER 2 yang masih belum ditayangkan di pawagam. Menurut blog NescafeAis yang telah mendownload, mereka yang menganggap link tersebut sebagai SPAM terkejur apabila link tersebut benar benar menawarkan fail KL GANGSTER 2 yang sebenar.

Untuk pengetahuan, filem KL GANGSTER 2 akan ditayangkan pada 3 Oktober 2013. Penampilan utamanya seperti Aaron Aziz, Adi Putra dan Rosham Noor. Kejutan ini telah membuatkan Shamsul Yusof bertindak. Apa akan jadi seterusnya, tunggu dan lihat.

Pertama kalinya dalam sejarah filem Malaysia, industri cetak rompak mendahului tayangan filem. Adakah ini perkara negatif atau positif dalam industri kita? Dengan KL Gangster 2 Full Movie yang sudah boleh didapati percuma ini, apakah ini tandanya filem kita sudah mula menunjukkan keinternasionallannya?

Artikel lain: Syamsul Yusof Berang Filem KL Gangster 2 Tersebar di Internet Sebelum Tayangan, Beautiful Nara

p/s: apa macam rasa lepas klik link? kah3

3 comments:

http://twone2121.blogspot.com/ said...

kesian betol boh...

sha (chirp chirp) said...

penat lelah dia buat sume, org sabotaj mcm tu jee. kesian dia

azman said...

dah tengok jugak filem nih.. ingatkan tipu.. rupanya betul.. memang dah tersebar.. kesian penerbit.. rasa bersalah pulak dah tengok..

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...