Akan Datang!

Tuesday, December 11, 2012

18+ Video Pesalah Dipenggal Kepala Guna Chainsaw Dan Pisau!


Sebuah video ngeri menunjukkan dua orang lelaki yang dikenali sebagai Felix Gamez Garcia yang dikatakan telah terlibat dalam pengedaran dadah di Amerika Syarikat bersama rakannya, Barnabas Gamez Castro dipenggal kepalanya. Setiap seorang daripada mereka dipenggal dengan dua cara berbeza lagi menggerikan. Seorang daripada mereka mulanya dipenggal kepalanya menggunakan chainsaw dan seorang lagi pula menggunakan pisau. Bagi yang mahu tengok gambar yang dicapture dari video enam minit tersebut, boleh pergi blog ini.


Rakaman menunjukkan kekejaman ini dilakukan oleh dua orang lelaki yang berpakaian tentera. Siapa mereka tidak dapat dikenalpasti. Khabar dari blog ini menyatakan Youtube sudah remove video ngeri tersebut yang telah diupload di Youtube. Namun, bagi yang tahan lasak dengan video berdarah yang real, korang boleh menonton video berdurasi enam minit ini di bawah.


AMARAN:
video mengandungi adegan yang mengerikan dan tidak sesuai untuk ibu mengandung, dan kanak kanak dibawah umur. Penonton video menonton atas risiko sendiri.

No comments:

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...