Thursday, June 21, 2012

(18+) Kemalangan Ngeri Toyota Camry Di Arab Saudi!


Berdasarkan blog blog yang sudah mula menyebarkan video ini, tragedi ini terjadi pada penghujung May 2012 yang lepas. Kemalangan kereta Camry di Arab Saudi ini memang mengerikan. Dalam video di bawah, korang bakal menyaksikan bagaimana kereta mewah itu 'drift' sebelum berpusing di sisi jalan berpasir. Kemudian, kereta itu berpusing beberapa kali. Dalam berpusing itu, seorang pemandu tercampak setinggi hampir 10 meter dan meninggal dunia. Kemudian, seorang lagi penumpang tercampak ke atas jalan dalam keadaan putus kakinya. Korang akan jelas lihat kakinya terbang melayang ke atas jalan.



Iktibar dari Arab Saudi ini bukanlah sekadar bahan tontonan semata mata. Diharap dapat menjadi pengajaran buat para pemandu supaya berhati hati di jalan raya. Bagi yang tidak tahan dengan bahan bahan ngeri, fikirlah dua tiga kali nak tengok. 

AMARAN:
penulis tidak bertanggungjawab atas apa yang berlaku ke atas pembaca selepas menonton video ini.

7 comments:

Harith Iskandar said...

ngeri seh,xtahan tgk.takut ade,simpati ade,...semua ade.yg pasti sy insyaallah akan sentiasa hati2 dijalanraya.insyaallah

nampak sangat yang nyawa manusia itu bukan ape2 kalau mmg ditakdirkan Allah. Sekejab je dia tarik mcm gitu je. mudah sangat2.. :/

aswadz said...

tgk dah. tp mmg dasat...

apink said...

astaghfirullah,,,,,, seram sekalii...

eziatul syahirah said...

dasyatnyaa.. takut plak tgk..

Galedeg said...

jadi hati hati kalo di jalan

Rhea Meera said...

Ngeri tengok. Jangan cuai di jalanan..

putryteya said...

sy tak tengok pun. nampak seram giler . saya dah fobia eksiden cam ni ):