Sunday, March 25, 2012

Video Awal Ashaari Melamar Scha Al-yahya Secara Live Dalam Rancangan Propaganza

Memang aku sendiri sebenarnya tertonton perkara ini secara tak sengaja. Romantik kan? Bagi yang tak sempat menonton tengahari tadi, ini dia, video Awal Ashaari Melamar Scha Al-Yahya secara LIVE di rancangan Propaganza terbitan Astro Ria. Ini betul betul tau, bukan main main. 



Romantik kan?

~ sweet ~

3 comments:

Rara Nasiha said...

baru je tengok tadi. sangatlah sweet. menangis dorang kan. :)

Cik Purple Pinkypuff said...

sweet~~tapi, haruskah? hehehe.. stiap org ada pndgn masing2 kan? :) salam kenal dr cp.. ^^y

zures said...

Tak sempat tengok lg...nanti akan tgk juga sesweet mana diorang tu...ari tu kata dah nak kawin tup-tup baru nak melamar kewwwww...