Akan Datang!

Saturday, November 19, 2011

Sekadar Berkongsi Kegembiraan...

Bukan senang untuk menjual idea dan skrip kepada orang filem. Banyak kali aku cuba. Tambahan pulak, aku ni nun tinggal kat Perlis. Impian aku dah lama hilang dan tersimpan. Entah bagaimana nasib aku boleh dapat berhubung dengan pengarah seorang ni (ceritanya panjang dan tak penting). Namanya pengarah tu biar lah rahsia. Hanya yang rapat mengetahui.

Komen yang agak membina jugak. Jawapan aku pada soalannya, 'drama tv pun ok je, at least dapat tapak.'

komen pasal salah satu skrip aku, Cinta Untuk Aida. Katanya terpaksa tukar tajuk. Aku tak kisah... lalala. Janji plot sama... ehe

Komen tentang ending Mira dan Mutiara... aku punya ending terlalu high budget! haha...

Beberapa elemen yang dia mahu olah. Apapun, peluang untuk belajar secara tak langsung nih!

Aku bukanlah nak besarkan cerita. Cuma sekadar berkongsi kegembiraan. Lagipun ini sekadar perbincangan saja. Belum tahu lagi akan jadi realiti ke tak. Sampai tahap ni pun alhamdulillah. Bukan senang untuk sampai ke fasa perbincangan sebegini. Berharap dapat sampai ke stage pre production, dan hingga ke tayangan filemnya, jika ianya bakal menjadi realiti. Amin.

2 comments:

Anonymous said...

ni AJ (gue maleh nak sign in)


pehhhhh..ada watak pak pacak tak?
aku nak.. ahahahah

KhairulZamanKhobin said...

haha.. pak pacak... nnt aku ejas... haha

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...