Tuesday, November 15, 2011

Esklusif: 8 Minit Sedutan Filem DUKUN!





Dukun adalah sebuah filem jenayah yang diarahkan Dain Said yang diharamkan penayangannya. Sehingga ke hari ini, filem yang dikhabarkan diinspirasikan daripada kejadian pembunuhan oleh Mona Fendi ini tidak pernah ditayangkan kepada umum. Filem ini yang siap pada 2006 tidak pernah ditayangkan dan di bawah ini, peluang korang untuk menyaksikan sedutan 8 minit filem ini.


Filem arahan pengarah Bunohan ini dibintangi Umie Aida, Adlin Aman Ramlie, Faizal Hussein, Bront Palarae serta Nam Ron.

9 comments:

Azekzk said...

baru ak thu ada filem ni.

azizul said...

info menarik..dulu ada juga dengar pasal filem dukun..aku pun heran sebab apa xditayangkan..mungkin tak nak kecoh-kecoh kot pasal orang yang telah meninggal

farysa said...

dari dulu tunggu cerita ni
cetak rompak takde ke? teringin nk tgk cerita ni

kak yana said...

jahat ar mannn... takot da nk tido.... aaaaaaa... (dpt link full movie ni bgtau eh)

Kakiwayang.com said...

fuh...please la sape2 leak kan full filem neh...tak sabar nak tengok..

Liling said...

tak silap aku,cerita ni dpt tentangan dari keluarga mangsa, takut nnt ada yg ditokok tambah.

tapi sayanglah kan, tak dapat tengok full :)

http://lovelynemo.blogspot.com/

skulluv said...

bro, mana kau dapat ni? bukan tak boleh tayang ke?

Anonymous said...

yg setahu saya, filem ni tidak pernah dilarang oleh pihak keluarga si mati, tapi, filem penapisan yg taknak filem ini di tayangkan.... mungkin kaitan situ sana sini,... wallhualam...

Bahrain said...

Bila nak kuar nie...komform meletup nie..