Akan Datang!

Saturday, July 16, 2011

Komen Menarik Dari Entry Movie Mistakes 'KL GANGSTER'

Seperti yang semua orang tahu, melalui fanpage OPM, aku telah mewar warkan bagaimana penularan entry MOVIE MISTAKES DALAM FILEM KL GANGSTER telah menjadi satu fenomena bagi sesetengah blogger. Disebabkan pencarian keyword KL GANGSTER masih panas (sama seperti kes filem HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA), beberapa blog bertindak copy and paste entry tersebut dalam blog diorang. Tak perlulah aku rasa terkilan, tertouching atau apapun sebab mereka buat secara beradab. Ada backlink yang diletakkan seperti yang korang leh tengok di http://www.info.darxniq.com/kesalahan-yang-terdapat-di-dalam-kl-gangster-movie, http://azfar9897.blogspot.com/2011/07/kesilapan-dalam-kl-gangster.html dan juga http://beritamaster.blogspot.com/2011/07/tang-mana-silap-kl-gangster-2011.html. Setakat ini, ini saja 3 link yang dikenalpasti menyalin entry ini. Melalui pencarian di Google, hanya Goofspot sendiri, dan 3 link ini akan muncul.

Beberapa hari lalu, OPM juga telah sedar bahawa entry ini sudah menular ke forum. Satu lagi platform promosi yang aku malas masuk. http://pergh.com/forum/movies-musics-and-tv/kl-gengster/20/?topicseen.

Disebabkan blog yang menyalin ini mempunyai ramai pengkomen, maka dari 3 link diatas, dapatlah aku tengok macam macam perangai orang. Mari kita tengok komen komen best yang diletakkan melalui entry aku di info.darxniq. Aku tersenyum je...


Terima kasih atas sokongan walaupun korang komen kat blog lain, admin asal sentiasa baca. Teruskan sokongan korang.

2 comments:

GR said...

mereka tak faham sebenarnya. hehehe

Unknown said...

hahaha..ape leh wat bro..biasalah orang x paham ape yang kita ingin sampaikan..

btw bro..kalau nk banyak komen..sila letak facebook komen..sbb kebanyakkannya datang dari facebook..dan salah satu cara untuk promosi..bila diorang komen..secara auto akan berada dalam wall post diorang..

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...