Akan Datang!

Tuesday, March 29, 2011

Aznil & 12 Orang Penyanyinya...

Aznil Haji Nawawi yang terlalu sinonim (bukan antonym) dengan Akademi Fantasia. Jangan jeles sebab aku juga antara fan nombor satu Akademi Fantasia. (Pasti berjaya di Akademi fantasia!!!) Uhu. Itu dahulu la, sebelum aku masuk universiti ni. Bila dah masuk, baru sedar yang semua tu melalaikan. Lagho! Tapi, pengaruh Akademi Fantasia itu masih ada lagi dalam jiwa aku. Tengok update Facebook aku di bawah:


Hmm.. dah masuk musim ke 9. Alih alih buka beautiful nara, aku terkejut sangat. Awat muka depa ni klasik bebena... nak buat Akademi Fantasia ke atau nak buat Akademi Fantagiro? Terlalulah 80’s. Dan beberapa pos pelajar Akademi Fantasia ini buat aku teringat actress pojaan mak bapak aku.

Miza, ya rabbi. Nak kata Beyonce pun bukan. Yang belakon cerita Precious tu pun bukan. Ish3.

Ini ada mirip muka Chef Wan, Amir namanya. Hmm.. mirip Sudirman pun ada jugak. Kan3?

Pakaian Aida ni mengingatkan aku kepada Ramlah Ram, Francisca Peters dan Ziana Zain.

Ini pulak fesyen kain labuh dengan rantai besar. Huduhnyeee..

Ini lagilah. Rambut macam pontianak. Baju teringat pulak lagu Ramlah Ram nyanyi Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu ciptaan Ahmad Nawab. My fevret tuh!

Apapun kepada semua, majulah Akademi Fantasia untuk Astro. Aku nampak budak budak ni semua hingusan jer. Mampukah menandingi musim sebelumnya. Entry ini bukan untuk mengutuk, tetapi mengungkap pandangan aku tentang dunia fesyen yang makin hilang arah (ceewah, ye ker?). Tunggu dan lihat sajalah. Itu saja untuk hari ini. Sekian terima kasih.

No comments:

Review: Kingsman 2 - The Golden Circle (2017)

Tahun Terbit | 2017 Pengarah | Matthew Vaughn Pelakon | Colin Firth, Taron Egerton, Julianne Moore, Halle Berry Tak banyak filem ...