Tuesday, January 11, 2011

Mari Me'ngangkung' Dengan Cuai

Selepas kehulu kehilir semalam mencari filem Ngangkung, akhirnya aku berjaya jugak. Terima kasih kawan kawan yang membantu. Nah, aku berikan kecuaian yang dikesan dalam filem box-office 8juta MIG nih...

http://goofspotonfilm.blogspot.com/2011/01/ngangkung-2010.html


Keseluruhannya, filem 8 juta ni tak lah berapa menepati citarasa aku. Ya, aku rasa Ngangkung patut dipuji sebab isunya yang fresh. Namun, aku cukup lemah nak nonton kalau dubbing pun macam ntah ape ape. Binaan babak cukup kreatif. Komedinya menjadi. Malang, ada dialog buku dan skema. Apapun, percubaan yang baik. Patut tonton atas dasar mesejnya yang menyedarkan.

5 comments:

kmvsblogger said...

best eh cite ni.aku tk tgk lagi..hehehe

Iman said...

mesti best kan....kena tengok ni....huhuhu

Woofer Storm said...

citee ni kira ok la,tpi aku tunggu cite kongsi

wanacesh said...

citer nh bestla,,aku dh tgk dah,,tp kan last ia agk mengecewakan la,,mgkin patut da pristiwa yg besar sket samapi boleh buat diorang insaf,,cth: anak ia mati kena lempang ha3

Cik Miera said...

alahai..xtgk lg..huhu