Monday, January 10, 2011

Ana Raffali Pun Jadi Hal?!

Orang lain lepaking kat mamak tonton AJL25, aku pulak dengar melalui radio jer. Al maklum malas mau sesak sesak kat kedai. Assignmnt lagik! Namun, selepas mendengar dari awal sampai habis persembahan, boleh plak tertido selepas dengar Ziana Zain nyanyi!. Persoalan siapa pemenangnya pun aku tak tau. Tup tup bangun pagi, buka je blog, wah.. ada gaduh gaduh antara Ana Raffali punya kemenangan. Lah, rupanya Ana Raffali yang menang.


Aku bukan peminat Ana Raffali, so no komen. Apapun, tahniah la buat pemenang anugerah juara lagu yang ke 25 ni. Memang anugerah yang berprestij nih! Yang sudah tu sudahlah. Yang engineer, pergi buat kerja masing masing. Yang cikgunya, pergi la ngajo cam biase. Yang nak kahwinnyer, pergila kahwin cepat2. Takde pekdah pun nak gaduh gaduh. Ana Raffali tak rugi ape ape pon. Ana Raffali menang ke tak menang ke, korang ape dapat?!



p/s: pemenang Anugerah Juara Lagu ke 26 ialah...

3 comments:

Millomocca Danique said...

pemenang ke 26 itu Millo..
millo nyanyi lagu 3 kupang versi autumn in my heart jemput altimet ngn suhaimi meor hassan duet sekali...hahaha

mana tahu kalau mng leh dpt puluh2 ribu...:P

ninot said...

peh sokong ngn man, kita tak payah nak emo sgt la..siapa yg menang pon bkn kita yg dapat benefit same..ye dak

Halia Kentang @ Annpaan said...

aah kn..
mcm2 hal la..
xpelah, da rezeki dia kn2
nk wat camne