Wednesday, December 1, 2010

Tumse Hi Tumse Dengan Sarikata BM



ni la keje bila aku dah balik rumah, mengadap laptop dan xde keje nak buat...
layan saja video lagu hindi menarik di atas yang mana aku telah dengan rajinnya letak subtitle BM yang aku translate dari sub BI...

kalau yang paham hindi dan rasa sub tu tak betul, sila gelak kah kah kah.. ehe

review filem ini boleh dibaca di bawah
(klik sini)

romantiknyeee...

BYE!

5 comments:

Aefa Aerisya said...

lama aefa tunggu loading video tu tak gak dpt2. huaaa.. teruk lah internet nih. btw. aefa minat cite hindi. hiihih

.:: dieylah :: said...

c dia x layan lagu cmni...hehehe
tp sy layan...hahaha

misz nana said...

hehe.. nice2.. suka hindi :D

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

suka jgakk..jiwangg...hihi

sonata anak kancil said...

dengar lagu hindi....rajin nya...