Tuesday, November 16, 2010

(18+) KLCC Atau Dia... Endingnya, Kissing Tepi Jalan

PEMBERITAHUAN:
ENTRY INI MENGANDUNGI UNSUR LUCAH, PEMBACA DINASIHATKAN MEMBACA ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI

memalukan budak KL satu hal (aku bukan orang KL).. memalukan agama satu hal.. memalukan mak bapak satu hal lagi..

macam-macam budak sekarang nih... hello, cari bilik r kalau nak maksiat camni.. ni ape kes.. tepi jalan pun dibantai... jalan sesak plak tu..



aku tak nak komen la pasal dua merpati yang tragik habis ni.. tapi, aku kesian sebab takde pun yang berani nak jadi hero...waktu aku tonton video ni, aku ingatkan xde orang lalu kat tepi kaki lima tu... kalau korang sedar, ada pak cik baju putih (mungkin pekerja mana-mana) lalu tepi dua pasangan ni... boleh jer dia buat deeek.. apekah? Dunia mau kiamat sudah..

25 comments:

Mrs. dEe emma said...

akhir zaman bro..hmmm.

bro mafia said...

aku kalau lalu kat sebelah binatang jantan betina ni..mau aku sepok kepala dua2 ekor binatang ni!!! celaka haram jadah btul punya manusia binatang!!!

ShazlinaSaad said...

da tgk..geli geleman cek tgk..huhu

fyfy da chubby one said...

biaser la.....pegangan hidup da xde..nih la jd nyew

+dieabella+ said...

akhir zaman...org mane kesah da halal haram..ALLAH da tarik perasaan malu dorg..ish3

Juaini Jamaludin said...

dah tengok dah ni. tak tau nak cakap apa. dah seronok sangat bercinta kan. ni lah jadinya.

orang muo said...

zaman sekarang dah x de budaya tegur menegur untuk kebaikan bersama..kau kau aku aku..budak2 tu dah menghina agama dan bangsanye..menjual agamanye ..tanda2 akhir zaman. anak2 yg tidak menerima didikan agama mcm tula jadinye..

farysa said...

asal la orang dlm keta tepi jalan tu tak tegur
turun kasi penampar pn ok
wat malu orang Islam

The Sharkox said...

BUdak2 BODOH!

Anonymous said...

pakcik yang lalu tu mcm bukan islam je. sebab tu kot. :S

MASZ said...

eeeee..jijik betol kan..

masukangin said...

diorang ni suku kaum dayak@iban kut...

Awangku Johan said...

xda adat ketimuran.. sgguh jijiks

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

huhu..polis seberang jalan 2 org tu cuci mata.Mcm siot je bdk 2 ekor ni..grrr

belalang hijau said...

klu belalang ade sblh diorang mungkin klu nak tegur pun belalang kene pikir 2 3 kali sebab diorang nih 1 geng.silap hari bulan kita yang tegur nih pulak kene tibai ngan diorang.

bebudak zaman skrg bro,nak buat ape ikut pala dia jer...

Dee Zahari said...

eeee. geli weh!

suka ati bapak dorang je nk comolot2 depan umum..

fish betol la..

miz_lyn_tangerina said...

agak2 ar nak bt cm2...

.ib. said...

murah.

+miss humairah+ said...

astagfirullahalazim,

ASSOYFINGER67 said...

anak siapakah itu....budak negeri mana...bangsa apa....negara mana.ugama apa...harap bapak dia kasi ajar sama dia..harap Mb negerinya ambil kesah hal dia...harap bangsanya cuma sebat otaknya..harap PM negaranya buat sesuatu gar ia tak terus begitu...harap ulamak terus bertegas tanpa silu..harap Tuhannya ampunkan dia dan beri ia peluang ke surga...

HaNTwO said...

memang bodoh la sape yang wat ni...

QaRaMi HasHim said...

kafir kot nie..
klu bngsa kita memalukan..
rejam je kt situ...

QaRaMi HasHim said...

menyirap darah aku..
celaka punya org...
mmalukan bangsa dn agama aku je

biskut said...

10 tahun akan datang benda macam nih satndard arr kat malaysia..macam filem bollywood gak,dulo2 takde adegan romen2 sekarang cuba tgok..mak eii...Malaysia bakal jadik beb.Tak caya kekalkan blog nih 10 tahun akan datang.ko mesti pandang sebelah mata jer kes2 macam nih.

suzie rahman said...

giler sengal dorg ni.. kiss tp jln yg mengasyikan tnpa segan silu. dier ingt dier je ade bibir kot.podah..bodoh! wat sorok2 suda klu nk sgt!