Monday, November 29, 2010

Kau Chet Nam Thah (Biar Aku Hilangkan Tangismu)

Lagu ni diperkenalkan oleh member aku, layan best jugak.. dah lama dah lagu ni.





Lapkan tangisanmu, nampakkah daku?
Masih ingat siapa diriku?
Aku insan yang sama yang akan mencintaimu tak kira apa saja
Walaupun kau pernah membenciku sebelum ini

Sekarang dia sudah membencimu
Aku tahu betapa betapa ia menyakitkan
Tak mengapa, aku ingin memelukmu
Rehatkan kepalamu dibahuku
Kita boleh saling mempercayai sekali lagi

ku disi bukan untuk mengambil kesempatan
Aku cuma mahu menjagamu
Bukan untuk mengantikan sesiapa

Aku tahu diriku tak dapat mengantikan dirinya
Aku tahu hatimu hanya ada dia
Tetapi permintaan ku hanyalah hilangkan tangismu
Sepertimana ku lakukan ketika kita masih bersama

(music bridge)

Tak mengapalah
Aku tak harap kau kembali
Aku tahu dimana aku harus berdiri
Walaupun aku masih mencintaimu
Aku tidak pernah memaksa perasaan sesiapa
Aku hanya tak mahu kamu terluka lagi

ku disi bukan untuk mengambil kesempatan
Aku cuma mahu menjagamu
Bukan untuk mengantikan sesiapa

Aku tahu diriku tak dapat mengantikan dirinya
Aku tahu hatimu hanya ada dia
Tetapi permintaan ku hanyalah hilangkan tangismu
Sepertimana ku lakukan ketika kita masih bersama

(music bridge)

Aku tahu diriku tak dapat mengantikan dirinya
Aku tahu hatimu hanya ada dia
Tetapi permintaan ku hanyalah hilangkan tangismu
Sepertimana ku lakukan ketika kita masih bersama

-------- <>--------

hah, itu dia.... tapi kena ingat sebelum bercinta, kena tinggal dan gadoh2, baik tengok lagu ni
(klik sini)
kalau dah bercinta tu, ingat2lah jangan sampai jadi macam kat bawah ni...
(klik sini)


p/s: untuk 'someone' dan siapa saja peminat Clash. Lama x beromantika di sini...