Monday, October 25, 2010

Tiongman Dan Rakan-rakan...!

Yang pose macam nakhoda kapal ni ... sememangnya nakhoda kepada produksi ni pun. Inilah En. Zolkipli, pensyarah untuk subjek Teater & Drama kitorang.

Kelmarin, Ahad (24 Oktober 2010) aku dan geng2 produksi KERANA BUNGA berkampung di Panggung Budaya UPSI dari 10 pagi hingga 11 malam. Full rehearsal untuk persembahan 28hb Oktober 2010 ni. Hari yang memenatkan sehinggakan terpaksa bawa beberapa ketul asignment untuk dimulakan walaupun memang konform x siap. At least, kalau dah mula 2, ada la jugak progressnya. Jom berkenalan dengan orang2 di sebalik produksi ini.

Puteri Bongsu dan kostumnya...

Datuk dari Gunung Kayangan sedang pose dengan teknologi terbaru, 'cermin mata lihat semua'

Krew yang comel2 blake..

Dayang dayang... sorang tertinggal... siapa dia? datang malam tu..

Bunga bunga dan kelopak warna warninya...

Monyet yang kepenatan...

Bunga bungaan lagi...

Ahli sihir...

Barisan haiwan2 sejiran dengan Tiongman

Pengawal yang tidak bergaji

Bunga-bunga lagi
Puteri Bongsu lagi.. Puteri Sulong dengan Tengah lupe ambik... nnt2 yer kakak2 semue..

Ok... paham2 sndri..

Mana aku??? Aku adalah TiongMan.. mana boleh masuk gambar. Jap g kena hantar g hospital mental. Bye. Nak menyelamat orang jap.. (sila buat bunyi angin sekuat mungkin dengan mulut anda)

2 comments:

mye said...

salam perkenalan :)
slamat menyiapkan assgmnt..
hahaha

cHoc0^miNT said...

eh2..ade encik zol.rndunye kat die..ihik2.. last sem choco amek koko teater ngan encik zol..hapening habes lah!