Monday, August 23, 2010

Lady Gaga & Hinaan Agamanya....

Apa yang akan aku tampilkan ini mungkin tidak berapa disukai beberapa pihak. Aku akui aku memang tidak bersetuju tentang isu kasut Croc yang pernah keluar beberapa bulan lalu. Ianya adalah benda kecik yang dibesarkan. Tetapi, perkara yang ini mungkin adalah perkara besar yang mungkin telah dikecilkan sehingga kebenarannya tertinggal sisa-sisa dan hanya yang mampu melihat tersirat saja mampu membaca.


Kehebatan Lady Gaga, gadis pelik yang juga pernah dikritik dalam Vampires Suck bukan saja pada fesyennya, malah juga lagu-lagunya. Semua mengenali ikon ini dengan pakaiannya yang pelik2. Dan apa yang akan aku bawakan ini, adalah untuk pandangan anda sendiri. Bukan untuk menafsirkannya dalam satu hala, tetapi aku tinggalkan ia dengan satu persoalan. Kebenaran itu di tangan anda, fikirkanlah.



Tahu muzik video ini? Video panjang nih. Al kisah tersirat di sebalik video ini dibongkar oleh seorang blogger (bukan aku). Apa yang akan anda baca berkait dengan All-Seeing Eyes, Illuminati's dan juga pandangan agama tentang siapa sebenarnya Alejandro dalam lagu ini.

Pos ini hanya untuk renungan fikiran, para pembaca diharap membuat penilaian sendiri.

2 comments:

black_mel said...

semoga kita x terjebak...aku pun dh x berapa minat lagu dia skrng..

Mz Nik Zakiah said...

tQ bagi link tu info ni sgt bagus