Saturday, August 21, 2010

Kerana Bunga-Bunga Akan Bercerita (4)

Aku balik rumah (kolej), kadang-kadang tersenyum sorang-sorang. Aku fikir, mana la perginya perasaan aku yang dahulunya selalu sukar aku tafsirkan. Yang aku tahu, 'senyum' itu dah jadi macam satu tebiat bila aku dok sorang-sorang. Bukan aku gila (no! no! nowww!). Just teringat kepada persoalan yang selalu aku fikirkan, adakah aku akan berjaya menjadi sesuatu yang baru dan juga tersendiri. Bukan mudah mahu melakukan satu ajakan paradigma sebab pada aku, hanya diri aku sendiri yang mampu mengubah diri.

Silap? Oh tidak! Ianya bukan satu kesilapan. Ianya juga bukan satu mistake atau kekhilafan. Ianya berkenaan kehendak. Kerana Bunga-bunga akan bercerita Edisi 4 membawa korang ke dalam sesi pocket a.k.a script reading sesi kedua. Malam tu, disebabkan al-kehadiran tidak mengujakan, maka kerja aku yang simple adalah senang saja. Duduk diam dan memerhati.
Sesi buat kostum, bayangkan kostum aku macamne? Cuba bayangkan!

Adegan ini, mungkin tiada dalam persembahan!

En. Zul memberi arahan kpd Kak Nida (baju oren) juga Kak Mar (tengah gambar) dan sang bunga2. Mana aku???

Ester, Dayang Dua sedang di'polish'... bekilat woh!

Ni sape??? Ni la aku!.... ehe

Itu saje untuk edisi ke-empat. Takde pape yang menarik sangat. Tapi aku punye part sudah rasa feeling tuh! Bayangkan mau jadi burung perlukan pergerakan dan mimik muka, insyallah kurus lah aku!!! ehe... itu saje kali ini.. Sang Burung undur diri.. cit! cit! cit!

1 comment:

daboo® said...

comel gila dapat jadi burung ;)