Sunday, July 11, 2010

Skandal Peter Porn Malaysia! (Bahagian Pertama)

Peringatan: Gambar2 yang diambil dalam entry kali ini tidak mendapat kebenaran mana-mana pihak dan tidak juga mendapat apa-apa kelulusan dari Ariel Peter Porn.

Amaran: Adalah tidak salah bagi pembaca bawah umur membaca post ini kerana ianya tidak mengandungi adegan lucah dan tidak juga dilabel sebagai PG-13 (parental guide under 13) ataupun NC-17 (no children below 17). Oleh itu, ibu bapa digalakkan menasihati anak-anak supaya tidak melakukan dosa yang mereka lakukan ini.

Penting: Gambar ini tidak disusun mengikut jalan cerita sebenar untuk memberi kesan dramatik kepada pembaca. Pembaca diharap menilai sendiri entry ini. Tiada super-impose digunakan.

Gua Kelam, itu adalah destinasi kami. Kami bukan kumpulan Skodeng amatur yang cukup cekap mencari port2 beristirehat pasangan yang gian, tetapi kami datang ke Gua Kelam ini atas satu sebab, ingin mengadakan reunion selepas 5 tahun x berjumpa. Adegan yang dirakam ini tidak ada dalam kalendar aktiviti hari itu, namun atas permintaan ramai peminat dan juga rakan aku yang mengetahui xtvt ini, maka post ini diwujudkan atas untuk memberi kesedaran bahwa kapel itu kadang2 mengundang... (sambung sendiri)...

Sebenarnya semuanya bermula dengan satu kebetulan. Sorang dari member aku, berjalan2 di sekitar kawasan dan menyedari adanya kandang rusa. Maka, aku dan rakan aku pun bergerak menuju ke kawasan yang disebutkan. Dan.. oh, ada special features rupanya di kandang ini. Sedang boring memerhatikan rusa yang nyenyak beristirehat, mata kami menjadikan special features ini sebagai main features.


Anak panah itu tidak menunjukkan bahawa suatu hari nanti, pokok ini akan reput dan dimakan anai-anai. Malah, anak panah itu juga tidak menunjukkan bahawa pokok itu akan tumbang ke kandang rusa yang berada bersebelahan. Malah, apa yang aku nak tunjukkan adalah apa yang ada disebalik pokok itu. Perhatikan motor itu. Jangan risau, ianya tidak akan meletup. Apa yang ada dengan motor. Mestilah ianya tidak berjalan sendiri. Ada orang yang memboncengnya. Persoalannya siapa yang memboncengnya????


Kami (aku dan seorang member aku) melintasi kawasan motosikal itu. Dan, ini yang kami nampak. Sepasang merpati sejoli sedang enak membuai kasih (ceewah!). Tiada adegan terlampau mahupun apa saja yang membuatkan aurat mereka terdedah, namun nampaknya mereka tidak kisah kami lalu di belakang mereka kerana mereka asyik memandang ke satu kawasan hutan di hadapan sana. Ini bukan point utama cerita ini. Pasangan ini tiada adegan yang best. Sekadar melihat lelaki itu meletakkan lengannya di bahu pasangannya, oh.. macam tengok cite hindustan. Baik tgok SRK, Hrithik pun lagi baik.


Hairan sungguh. Kenapa la nak jugak duduk kat hutan macam ni. Kang kena sampuk dengan jin gua ker, jin rusa ker, jin tanah ke, hah naya tuh! Ini baru pasangan pertama. Perjalanan merantau melihat kandang rusa yang tidak berapa jauh dari situ menemukan kami dengan satu lagi pasangan. Diamati, pasangan itu nampaknya berumur belasan tahun. Memang apa yang kami rakam ini di luar jangkaan. Dan, ianya sememangnya satu kebetulan dan tidak dirancang. Ini adalah point cerita ini yang lebih hangat... akan datang...

Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adl suatu perbuatan yg keji dan suatu jalan yg buruk.” (Al-Israa': 32)

6 comments:

aqamz said...

klu gambar clear nmpk muka lg bgs supaya diri yg terkena tu, akan menjadi pngajaran kepada mereka.

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

aqamz: sekadar peringatan je.. xnk memalukan diorang

ain fathihah said...

cepat! nk tengok

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ain: sabaq sat no.. bagi peluang entry lain

fndrocka said...

banyak pasang citer hindustak kat umah ni

mahira oya said...

wah hindustan gitu...vanikem..