Thursday, July 8, 2010

Selepas Diana Danielle, Giliran Ning Baizura :-)


Entry last sebelum aku ke Tanjung Malim. Maka, sudah masuk tahun ke 3 aku berada di Universiti Pendidikan Sultan Idris. Tak nak cakap banyak cuma....

perlu kah aku cakap!

perlu kah!

kah!??

perlu r.. kalau x, watpe aku wat pos ni kan3..


Entry review filem Magika dilekat oleh creator Ning Baizura Fan Page di fan pagenya. Aaargh, selepas Diana Danielle, Ning Baizura... mungkinkah ada lagi akan melekatkan link ni?Memang terharu apabila tulisan aku diappreciate.. wehee..

Baru hari ni (Khamis) aku perasan. Link ni sudah membantu trafik selepas sehari Diana Danielle lekat link ini di fan pagenya. Ning Baizura linkkan blog aku ni pada hari Selasa.
Trafik pada hari selasa (6hb Juy 2010) rendah sedikit berbanding hari Diana Danielle melekatkan link di fan pagenya. Maknanya, visitors di Diana Danielle fan page lagi banyak dari visitor di Ning Baizura fan page.

Alhamdulillah.. x rugi mengarang pepanjang..

Terima kasih kepada membaca. Aku tidak ada kaitan dengan KRU Pictures, ianya sekadar diri aku yang membantu industri filem tempatan k.

Daaa

P/S: Ain Fathihah, ni la penyembuh rindu aku.. wahaha.. sekali lg, jgn jeles... ehe

4 comments:

ain fathihah said...

tahniah3.

♥♥♥zakiah♥♥♥ said...

up up traffic.. ;)
tq cikgu man singgah blog zakiah.. jadi folower cikgu man yang ke 489..=)
folo me back okay.. tq.. :)

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ain fathihah: :-)

zakiah: tunggu yeeer..

~suNshiNe~ said...

tahniah...
tak sia2 usaha tu kan..