Friday, July 30, 2010

4 Madu: Sesi Bersama Artis

Pulang dari menonton 4 Madu, kepala terus terbayang apa yang nak ditulis. Beberapa perkataan sudah terbayang, namun untuk memikirkan secara rasional dan 'profesional', mungkin aku perlukan sedikit masa untuk menilai filem ini dari aspek yang cukup adil. Namun, terima kasih la kepada member2 UKLK aku yang dulunya geng Kelab Sahabat Perpustakaan, Sha dan Izati...dah naik pangkat bebudak ni yang melayan kerenah aku yang asyik meminta tiket untuk disimpan. Wahaha..

Nanti la aku komen ttg filem ni. Next post, insyallah. Seperti biasa la, aku ni kalau x tambah koleksi WallOfFame aku, memang x sah la. Dulu, Lisa Surihani sudah memeriahkan wall aku. Malah, Diana Danielle (yang pernah mencatatkan sejarah dalam blog aku sebagai orang popular pertama yang menaikkan trafik blog aku), juga barisan artis lain seperti Norman KRU, Ramli Sarip juga Faizal Tahir pernah menyerikan blog aku.

Itu satu dari identiti blog ni. Dan, sempena tayangan 4 Madu, aku tampilkan dua selebriti ini, Saiful Apek dan Prof Madya A. Razak Mohaideen yang turut hadir ke tayangan 4 Madu pada 31 Julai 2010 di Auditorium UPSI.

Saiful Apek. Dua girlz tu x terlibat dalam gambar ni. Entah macamne leh enter frame lak. Tak perasan dalam kalut snap gambar. Uhu. Menurut Saiful Apek, ini kali pertama dia tonton filem dalam versi 3D. Kenapa? Sbb Auditorium kitorang ni ada 3 skrin berbeza. Maka, dah duduk tu, pilihlah nak tengok skrin mana.

Pengarah filem ini, Prof Madya A. Razak Mohaideen, selaku pengarah filem ini. Rasanya, ini kali kedua kot pengarah turun menjayakan tayangan perdana ni. Dahulu, Aminah Rhapor turun padang sekali untuk Lu Pikirlah Sendiri.

4 Madu ni.. ish, cmne aku nak cite ek.. Banyak pro and cont jugak filem ni. Nak tau pandangan aku, tunggu la nanti. Tunggu... Tunggu reviewnya yer.. daa

No comments: