Thursday, March 11, 2010

Sape Cakap Merompak Tu Tak Best?

Sape cakap merompak tu x best.. angkat tangan!!!!... Merompak itu, bukan definisi merompak bank ataupun merompak segala harta dalam reban ayam. Merompak di sini adalah merompak lah. Rompakan Kabinet, pernah dgr cite 2? Aku pernah dengar tapi x la pulak berkesempatan nak tengok. Tapi, sejujurnya janganlah merompak, mencuri dan jugak mengambil harta benda awam dan juga jiran kita.

Janganlah juga kita benci membenci dan merompak rumah sebelah dan jugak rumah kita sendiri. Kita tidak seharusnya merompak kerana perbuatan itu salah disisi undang2...

Ok.. tukar2..

Ape yg aku cakap ni???

Untuk kepastian, sila teka selepas selesai melihat gambar di bawah.

Siapa punya kejekah ini?

Perompak
Tuan Punya Bilik

atau
Orang yang Pakar dalam Merompak

Sesungguhnya, orang yang pakar melakukan xtvt ini adalah seorang yang cukup mahir dalam merompak bank dan jugak memecahkan tingkap selepas membaling epal.... Aku telah menemubual perompak tersebut. Sungguh ramah dia menjawab dan memberikan alatan2 yang digunakan untuk membuka bilik ini.
Siapa dia, hanya diri yang mengetahui. Biarlah diri aku je yang tau siapakah yang telah memecahkan pintu rumah aku. Tiada barang yang hilang, tetapi satu kegembiraan dan kenikmatan bila jiwa merompak wujud dalam diri..

Korang paham ke x nih?? x paham wat2la paham yee... lalalalala...

P/S: To Kill A Mockingbird with the Secret Garden. Mari sama2 kita membunuh Mockingbird!!!

5 comments:

ain fathihah said...

kes kunci hilang/tertinggal

CikGu_MaN said...

lalalalala, adeh... pandai ko agak ain..

نورالجنة said...

waaaa.....

bubu253 said...

hehehe xleyh blas sudu pon bleyh jd senjata ntok pecah pn2 blik..
hehehe
(",)

ninim said...

sengal man