Saturday, February 6, 2010

Semerah Cinta Stilleto: siapa yg aku jumpe

Aku berpeluang menonton sebuah filem terbaru MIG karya Ahmad Idham. Malam tu, event dianjurkan oleh JMK Kolej Kediaman Luar Kampus UPSI.. nnt aku review yer.. sbb filem ni akan dityangkan pada 8 April 2010.. so, sikit masa lagi aku review ye..

Siapa Yang aku dapat pada majlis ni, selain movi??? jawapannye....
Lisa Surihani la....

dan x lupe jugak, bekas pensyarah Wacana Akademik Bahasa Melayu
En Samsuddin..

P/S: next pos, baru aku nk review..

2 comments:

F.Aminurrashidd said...

Enche Sam itu adalah pengetua UKLK merangkap PA aku..

Lisa Surihani tu adalah pelakon merangkap Sedara aku.. (sedara sesama Muslim) hahahah

juz kawaii said...

aku suke tul lisaa..ade package chantek + brain!!hehe~
p/s: rmbut die cntiklaaaa ^___^