Monday, February 15, 2010

Pencak Silat Championship: A Tribute (2)

Hari ni, hari baru.... makanya, yang lepas dah jadi kenangan.. dan hari baru akan muncul. Ceewah.. jom kita tengok sikit gambar2 yang telah diambil ihsan dari seorang photoholic Ain Balqis.. TQ ye sbb sponsor gambar ni.. aku malas nak bawak cam, sebab sntiasa bersedia kalau2 ada kerja lagi penting daripada ambil gambar.

Ok.. mari kita mulakan...

Sebelah kanan tu adalah Kak Ayu, selaku pengarah program ni. Dibantu oleh cik Nooral (seperti mana namanya yang digunakan sepanjang event), program ini berjaya dihabiskan walaupun sedikit kekalutan berlaku antara pihak universiti dan juga urusetia program.

Ni lak, dua orang yang bertanggungjawab uruskan jadual perlawanan, cikgu fauzi yang dibantu leh kak mimi.

Ni lak, orang kuat dalam AJK MAKANAN, auni.. xde dia, aku x makan la.. hahaha...

Ni adalah keje aku untuk cepatkan diorang balik, nak xnak.. memang kena tolong... kalau x, sume akan balik lambat.. slagi bahagian makanan x habis, aku xkan call coster...

Sekitar majlis penutupan
dan... lepas tutup, kami kena wat keje lagik.. kerusi2 semua perlu disusun kembali.. adeyh.. penat huh...
dari kiri, nooral a.k.a nonoy a.k.a noor, mira, wani, dan .... ain
....
Akhirnya, wasid juri... yg bersedia menjalankan tugas..

Sekian...

2 comments:

Aus said...

auni ajk makanan
kuat makan x ??
hahaha .

hans said...

uish
cikgu ker ni?