Saturday, January 30, 2010

Mesyuarat Kelab Rakan Pustaka UPSI

Malam 29hb, berkesempatan hadiri satu meeting antara ahli-ahli Kelab Rakan Pustaka yang telah diadakan di Bilik Serbaguna 1 tingkat 4, Perpustakaan Tuanku Bainun, Universiti Pendidikan Sultan Idris.Saja aku menyibuk masuk kelab ni sebab aku slalu sgt pegi ulang alik library. Lagipun, kalau ada lain2 aktiviti selain aku surfing internet, lagi berbaloi kerja aku. Lagipun, sem ni aku xnk la terperap sangat dalam bilik aku dan fokus terhadap study je.. nk buat something yang boleh isi masa lapang.Aktiviti macam2, tapi malangnyer lawatan ke Universiti Teknologi Petronas tu, huhu.. hari Isnin.. bad day.. x dapat nak join .. uhuhu..
ni tuan president.... dan ini antara orang2 yang berada di bawahnya... nama pon lom kenal sume g... hmm..
naib presiden.. dan orang2 dibawah biro masing2 yang aku sndri tak ingat biro ape...

Papepon, diharap kelab ni akan bergerak dengan jentera2 yang bersemangat.. insyallah.. aku pon akan cuba sehidup2nyer untuk hidupkan aktiviti2 yang boleh membantu kelab nih... even kelab ni kecik.. aku suke... ahli2 pon okeyh2 sume..

P/S: payah tol nk expose mata aku.. pelik2.. kalau aku bukak, terjegil plak.. kalau normal.. macam tu la jadinyer..

2 comments:

Mr Daha said...

spe yg last tu? cm familiar je muka..

CikGu_MaN said...

owh.. belum sempat aku mengenalinya....