Friday, January 29, 2010

Carta Top 10 Nuff Minggu Ini..


Sungguh banyak idea yang sudah terbongkang di dalam longkang otak yang tidak disapu oleh siapa2 yang sedang bekerja pada masa ini. Hmm.. sesungguhnya feeling untuk mengupdate blog amatlah terhad dan makin menurun lantaran internet yang kurang menyinggah di panel wi-fi laptop aku. Susah benar mahu mendapatkan line, dan orang cakap "kalau rajin, slalu la ke lib". Ya, aku selalu ke library tapi.. atas alasan blogwalking saje... naikkan traffic.... haha.. (nampak sangat yg aku malas menghupdate)

Hmm.. hari 2 aku ingt nk la jugak wat liputan Pemilihan MPP tapik, semua tu dah x fresh. Dan xde umph.. papepon, forget it. Hmm.. mungkin blog aku menjadi sedikit boring dan berhabuk namun, aku tetap akan sentiasa update.

hah, ada satu benda nk cite. Hari ahad ni ada tayangan filem Lu Pikirlah Sendiri yang akan aku hadiri. Aku x kisah sgt filem ni picisan atau ape pon. tapi, yang pasti aku perlu tonton sebab aku support filem Malaysia. Sape lagi nak support filem kita kalau bukan kita? kan? x kira la kalau filem kita teruk pon, yang pasti sekurang2nya, kita boleh jugak buat filem.

Ok.. aku x nk cite bebanyak ttg tu. Tunggu selesai aku nonton, baru aku cite. Meh aku bawak korang menjenguk akaun nuffnang aku.. kali ni aku nak reveal 10 katakunci terbaik yang orang guna untuk link ke blog aku... dari tangga pertama hingga ke 10.. ini dia... carta top ten keyword aku..

Dari pemerhatian aku, banyak orang yang search blog aku melalui web enjin carian. Mungkin diorang kurang pasti dengan address blog aku, atau mungkinlah diorang memang suka menggunakan enjin carian daripada kotak URL yang berada di atas tetingkap Google Chrome mahupun Mozilla. Papepon, yang masuk 2, mekacih laaaa bebanyak yer...

Clueless sikit aku apabila aku tidak pernah mendengar kisah kahwin Ho Ro Bin.. so, liputan pon xde, so.. hmm... no komen yer..

Aku tertanya2 ape itu "gasty haramdy.com"?? haha.. miss spell kot.. aku rasa sesape yang seach pakai keyword ni akan terus dibawa ke entry Great Gatsby, sebuah novel yang menjadi bahan asignmnt semester lepas.

Lembing Awang Pulang Ke Dayang jugak antara pos yang popular. Macam2 diorang search. Tiap2 minggu, ada je orang seach melalui keyword ni. Slain 2, filrm Raging Phoenix dan Merantau adalah yang hit. Dulu, kat VisitnWatch, semua keyword bertumpu kat Raging Phoenix, populer tol filem Thai tu.. huhu

Haaa.. yang ni sah2 kalau xde orang masuk. Entry KCB antara yang orang slalu baca (ye ker?).. Melalui keywoord Abdullah Khairul Azam dan Ketika Cinta Bertasbih.. huh, tak sia2 aku mengarang.. haha..

Dan yang paling aku x sangka, pameran alat seksaan pon ada dicari.. papepon, aku pernah pegi pameran ni, memang menggerunkan.. huh..

2 je.. daaaa

4 comments:

Nazz said...

Walawe pameran alat seksaan pun ada.. agaknya alat seksaan zahir ke batin yg di cari tu yer..?

CikGu_MaN said...

nazz.. tuning otak ke arah positif yer.. lalala

KizZ said...

bagus2..
kadang2 bhn dlm blog kite memang menjadi kegunaan ramai manusia yg kite tak sangka..

keep up the good work.

CikGu_MaN said...

tol 2 kizz.. perangai manusia.. macam2...