Saturday, January 9, 2010

Azizah.... Oo... Azizah!!! (Part 1)

Hah, hari ni aku nak cite tentang perkembangan sepanjang hari2 meeting untuk menjadikan aktiviti perkemahan manikayu satu realiti...Bukan senang jugak nak membentuk jawatankuasa ni yer.. hmm... aku x pernah bergerak dalam hal2 ni sebelum ni, tetiba hari ni aku saja letakkan tanggungjawab ini atas bahu aku dan rakan2 supaya aku sndri dapat menilai betapa sukarnya untuk membuat sesuatu aktiviti.

Tekun mendengar yer.. papepon, keadaan facilities di Lata Kekabu memang best dan tingin nak g. Tapi, al maklum la.. dah xde bajet. Xpe.. ape yang penting adalah perkemahan itu berjalan dengan lancar kan? papepon, salute 2 yan n tony dan the rest yang bertungkus lumus...

Ini adalah En. Johar... korang tau, ade ke mamak tu soh bayar RM4 untuk satu jam just untuk gunakan plug.. hmmm.. memang bengong r... ade ke patut. padahal nak tunjukkan slide jer..
Papepon, meeting seterusnye menyebabkan camping kami terpaksa dipindahkan ke tpak perkhemahan lain sebab bajet yang tidak berapa enak. So......

Xde pape nak dihangatkan....

Bercerita tentang Lata Kekabu, tempat pilihan (yang kini telah ditukar).. tempat tu best... tapi, mahal loh.. x cukup bajet.. kemanakah camping manikayu akan dijalankan???? akan bersambung lagi yer..

P/S: kena merantau lagi.. nasib ada sponsor.. lalala

No comments: