Monday, December 28, 2009

O.....pening


Salam kepada semua pembaca2 yang setia mahupun hanya lalu lalang di sini saja.. sudah lama aku taak update hal2 berkaitan aku. Sampai ada yang muak, asyik muvi.. muvi... muvi... muvi.. dan muvi je. kan? Sape muak.. angkat tangan... (hah, tau .. ko memang tak nak angkat sebab ko segan kan?.. ala... alalalala) okey.. rilek.. jangan naik angin..

Cool..

Papepon, dah mula sem ni, dan aku kini ditempatkan di bilik paling tinggi dan paling ke tepi.. dan hal ni menyebabkan wi-fi sukar menangkap serangga yang berlegar di neuron pintu utma komputer aku lalu menyebabkan terputusnya serebelum frekuensi blog yang masih berdenyut2 dalam skala mengapixel. Papepon, demi nuff aku kena juga update.. so, tiap2 kali aku nak update, kena la gerak ke depan skit...ke tengah rumah untuk wi-fi mencapah dan mencapai antena skala jingga komputer aku.

Aaargh, Secret Garden akhirnya sampai chapter 10. Baru chapter 10, hah. to kill a mockingbird lom baca g neh... sesape nak tengok Pygmalion ngan senang, click sini.

Entry ni xde kaitan dengan kegilaan.. xde kaitan dengan keinginan.. xde kaitan dengan sesiapian..

pening2..

P/S: angkat kaki, goyang2... tido.. zzzz

1 comment:

Alyssa Villamor said...

layan gak english lit yg lama2 ek?
bgus3..
secret garden best ;)