Monday, December 21, 2009

Malam Karaoke Exspo Perdagangan 2009

Semalam, aku berkesempatan melawat tapak EXSPO PERDAGANGAN BELI BARANGAN BUATAN MALAYSIA PERINGKAT ZON UTARA 2009. Diadakan di Padang Majlis Perbandaran Kangar, malam itu diadakan peringkat akhir pertandingan karaoke. Peserta telah menjalani saringan pada sebelah petang dan daripada 30 lebih peserta, 8 orang dipilih untuk bertanding pada malam itu.

Aku g bukan ape pon. Just nak lentok2 melayan Asheed Def Gab C punya penangan. Aku bukanla peminat kump ni sangat, tapi, sebab addicted sangat nak mengambil gambar, maka aku pon bergerak ke tapak Exspo.

Aku pergi sekitar jam 8.45 dan ini adalah peserta yang bertanding untuk pertandingan karaoke malam tu.





Hah, mantap2 tu. Papepon, siapa kata anak perlis tak pandai nyanyi? huh..

Pas2, ni ha mainpoint semua orang datang berhimpun. Asheed Def Gab C membuat persembahan. Lagu Merah, Cinta Sakti, Ampunkan Aku, Marilah Maria dan satu lagu baru Nokhtah Terakhir (tribute 2 Alleycats) menjadi dendangan. Ok la.. aku cuba nak ambik gambar dia sehabis baik tapi, tau2 jela.. aku bukan ada SLR. Disebabkan lighting yang tidak membantu kamera aku, so.. ini je gambar Asheed yang berjaya aku rakam.

So, layan..





acara diselangseli ngan cabutan bertuah.. dan aku tak bertuah... xpe.... memang x bertuah. isi borang pon x.... hehe

Tu je.. acara habis around 11..

No comments: