Wednesday, November 25, 2009

Tensen Tapi Kena Happy


Aku berduka cita?
Berkecil hati?
Berbesar kepala?
Oh tidak..
Kepeningan di kala ini..

Time of time... wash away my problem... aaargh...

ok... lupekan intro yang takde makne di atas.. k..

Alkisah hari ini... abaikan muka aku yang hensem itu. Perhatikan hanphone aku yang kiut lagi bergaya itu. Anda nampak satu lembaga hitam di atas handphone itu? Anda nampak?

Nampak?

Nampak?


Okeh... aku tau.. lembaga paling besar dalam itu hanyalah aku... oleh itu.. mari aku zoom kan lembaga itu untuk lebih jelas...
Ha.. nampak? skrin aku.... aaargh... sungguh ke'mangkuk'kan.. seperti mahu dipijak-pijak hanphone ini... malang sungguh...

BERSABAAAAR...

P/S: tengah merancang untuk tukar handphone... ngeh3....

3 comments:

F.Aminurrashidd said...

handphone ko chikenpox ke Man? hahaha... siyess.. lawa =P

CikGu_MaN said...

entah.... arrrgh.. tensen... tapi.. tetap kena happy...

nn said...

ok la tu. my phone lg la 1bnd xnmpk. huhu