Monday, November 2, 2009

Ntah pape Ntah....

Bertemankan nota yang setinggu gunung Everest dan buku setebal kereta kebal yang mengebom.. aku lalu bertandang ke library.. tau x kol brape aku dtg nih? hah.. keje 'skema'.. kol 9.30.. dikala orang masih nyenyak tidur diulit sayang awek mereka di dalam mimpi.. okeyh...
berbekalkan keazaman dan semangat yang membara (ayat2 semangat di situ).. aku melangkah pergi ke lib.. huh.. dengan berteman juga sebotol botol air cap KELUARGA yang aku bawak ke hulu hilir x kira kemana saja.. aku berjalan ke lib selepas naik bas dari kolej ke kampus.. (okeyh.. napekah aku terlalu skema ni.. argh!)
Aku berkhemah di lib berteman lampu bulat yang comel di atas bumbung tingkat 3 lib juga bersama sorang member aku.. BitComet menemani aku .. thanks coz muvi yg aku dpt rini best2 blaka.. tapi, bila la dpt tgknyer nih...
pulang sekitar kul 8 mlm... setelah bertapa hampir 12 jam... fuh.. world record.. aku balik la.. dan menulis entri ini..

sebenarnyer.. bukan ni mainpoint cite ni...

hari ni, UPSI dah start exam week... aku exam 6hb nih.. ada beberpa ari g....

papepon... gud luck ler pada sume..

2je..

okeyh..


4 comments:

chah~ said...

gud luck ya..

.ib. said...

downlot torrent ke bro??? gudlak k... ;)

LiNda said...

hahaa...

sesuka hati awak jek kannn..kann....

apepun... gud luck !!!

cybernetic88 said...

huh. ko downld cite ape?. haha. asl xdirect bro. torrnt lmbt kowt. huhu. btw gud luck ye bro!