Monday, November 9, 2009

Akhirnya.. Penantian Berakhir


Selepas mendaftar NUFFNANGER sejak August.. FINALLY.. earning NUFF aku berjaya melepasi RM50... aku berfikir dua kali jugak untuk cashout NUFF nih.. sbb kalau aku kumpul.. aku dpt byk g.. leh cashout banyak2 terus... (ada riak di c2... x bek x bek)

TAPI...

ini first EARNING aku..

KALAU X CASH OUT... x dapat nk tgk.. cmne proses CASHOUT 2.. kang kumpul beribu.. dapat satu habuk pon x..

HMM...

PAPEPON.. MEKACIH LA KPD SUME PENGUNJUNG BLOG2 AKU... K..

SBG BLOGER SUKA2.. nk dapat duit camne...??? jawapannya.. KERJASAMA.. kan?

yeyeah..

pelawat RULUCKY2BUY, ADDICTED2BOLLY, CIKGUMANSTATION, dan CIKGUMANSTATION 2.. jemput2 dtg la yer... kedatangan anda sume... insyalah akan mantapkan lagi penulisan blog2 ni..

sape yg lom daftar sbg NUFFNANGERS.. anda leyh rujuk tutorial NUFFNANG ni.. k.. jom wat duit dgn NUFF...

P/S; sape2 tolong explain jap.. 30 hari selepas hujung bulan 2 means?.. kalau dah CASHOUT sekarang... 8 nov.. maknanya 30 hari selepas 8 nov atau 30 hari selepas 30 nov?...

4 comments:

atyrah said...

salam. congratz. dpt duit nuffnang yg 1st mmg sgt seronok.

soklan yang awk tanya tadi tu, means 30 hari lepas 30 nov. tp, kadang-kadang lagi lambat.

once dah cash out, nuffnang akan hantar cek kat alamat awk. then, boleh lah cash kan.

tu saja.

LiNda said...

wahhh.... 50 hengget. sesuai sangatlah belanja saya sate 5 cucuk !!

Blogger said...

kongret bro.. rerajin la klik2 pasni..

CikGu_MaN said...

atyrah: thanks 4 da info.. lamanyeer..

LiNda: ahaha.. :-)

Blogger: yup.. akan merajin dan rajin2 la masuk yer..