Friday, October 23, 2009

Pengalaman Paling 'Manis' Hari Ini...



Hari jumaat.. yer.. ada apa dengan hari ni.. sebelum korang baca artikel ini. lebih baik korang (baca artikel ini)... terlebih dahulu...

Hari ni.. seperti biasa.. apa yg lelaki akan buat? pergi ke masjid bukan.. tapi, hari ni sebenarnye bukan hanya sekadar kisah pergi ke masjid. Ianya adalah kisah idup dan mati, malu dan silu.. pergi dan balik.. jatuh dan bangun..buka dan tutup. segalanya..

Seperti biasa.. aku pergi mesjid kul 1. Pas aku makan2.. then, sedang aku berdiri dengan dipenuhi puluhan lagi lelaki.. aku pun turun la.. dari tingkat 9.

... 8

... 7

... 6

... 5

... 4

... 3

... 2

... 1

.. G (tut.. tut.. tut..)

Pintu lif x bukak siot.. then, tetibe je lif naik balik g ke tingkat..

.. G

... 1

... 2

... 3

huh.. pastu turun balik..

... 3

... 2

... 1

.. G

pintu lif x bukak bukak..

tau x ape aku nk cite ni?

AKU TERPERANGKAP DLM LIF!!!!

adeyh.. jenuh dikopek2.. pas2.. lif 2 sentap even ko hanya tergantung di antara G dan Tingkat 1, bila lif 2 sentap cm2, naik gelabah siot.. dah macam dalam cite Resident Evil .. dimana ada scene pompuan 2 cube nk kuar dr lif. then, lif 2 spit kepala dia dan paham2 je apa jadik.. ok.. apa yg aku alammi x sengeri 2 k...

papepon, aku terselamat jugak apabila terperangkap dalam lif selama 15 minit... best jugak.. ahahaha...

2 comments:

F.Aminurrashidd said...

hah?? lorrr.. terperangkap rupewnyer?? adesss.. hahaha aku ingatkam td lift rosak, rerupernyer ader org dlm tuh.. pastu?? saper yg handle pi saved korg?

CikGu_MaN said...

sape lagi kalau bukan..
..
..
SUPER GAD...