Sunday, October 25, 2009

Saw 6


Okeyh.. ni aku nak promo satu cite best ni.. aku memang suke sgt cite ni.. korang pernah tak tgk cite BLAIR WITCH PROJECT?

sedap cite 2.. style berbeza dan memang orang kata, cite 2 memang rakaman video yg sebenar.. dan mangsa dlm cite 2 mmg benar2 mati.. betul ker? xla.. diorang spekulasikan je.. nk lariskan movie.. awal2 aku tgk, aku pon percaye cm2 gak.. tapi, bila aku search dlm internet, baru la aku tau...
(click sini untuk trailer PARANORMAL ACTIVITY)
aku brani guarantee.. ko tgk reramai pon.. cuak tgk... memang seram cite ni.. tapi, sape yg x tahan dengan format cinematography cite ni, yg macam cite cloverfield dan Quarantine.. dinasihat.. tgk jugak!!!
main point pos ni bukan cite ni, tapi.. aku sebenarnyer dah tak sabar nk menunggu sequel terbaru SAW.. sequel ke-6... fuh, mantap beb.. dah 6 dah.. star wars pon x sampai byk ni... boleh lagi di'twist' storyline cite ni..

cite kali ni lebih twist dari dulu.. dan apa lagi... misi utama filem ni adalah trap2 membunuh yng best giler... papepon.. untuk rujukan... pandangan aku tentang sinema horror dan melayu ada di sini (click)

1 comment:

bolloqs said...

hoh mmg besh cter ni dr 1-5 ak da wat koleksi.....skang nga tggu yg gmbo clear utk yg ke=6 plk~ngeeee