Friday, September 18, 2009

RAYA... raya... RAYA


~ dari Aini ~



TQ aku ucap kpd sume yg bagi kad raya.. sesungguhnya aku terharu seperti telah menerima award yang diberikan di OSCAR... aku rasa seperti Denzel Washington, A.R Rahman dan seperti siapa jua yg telah terima award di Hollywood... okeyh...

cukup...

kepada sume member2.. slamat ari raya..maaf la yer kalau ada salah silap...


~ dari Nonoy ~


To Noy... adeyh.. lawak tul.. aku pon dah terguling2 saat tgk list barang 2.. ahahaha Sesungguhnya ramadhan itu satu bulan yang amat membawa berkat... (eceh.. dah mcm sermon la plak)... sungguh aku x sangka byk sgt benda yang berlaku di bulan yang suci ni.. antara ujian dan dugaan, antara suka dan duka, ramadhan menjadi saksi semuanya...

~ dari Fifie ~



Okeyh... pape pon... aku nk ambik jugak kesempatan ni utk pesan2 .. yng naik bas 2... hati2.. baca doa 2.. yang x balik 2.. khususnyer wat sesape je yang tidak menyambut Raya, jagalah kediaman UPSI dengan baik k.. (aik???)

~ dari Sal ~

LU emang ROCK sal... terkejut seh.. huhu... tq insyalah bisnes aku akan menjadi lebih baik.. hehehe...skali g.. SLAMAT ARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN.... kita mula hidup ngn 0-0 k.. hehehe..

~ dari Zack ~

No comments: