Thursday, September 17, 2009

BEZDAY FARAH.....



okeyh.. siape ekh wanita di atas ini... cuba teka.. anda akan mendapat sekeping ais krim yang bersalut coklat jika anda menjawab dia ini bukan tuan punya blog ini.. yaaa.. dx payah jawap.. aku dah jawab.ia ni bukan tuan punyer blog ini k.. saje nk nganjing (perkataan baru.. lalalala)... okeyh.. hari ini sekali lagi, saya menegaskan.. pos ini tidak ada kena mengena dengan kebencian, kehidupan dan lain2.. ia hanya untuk suka2.. dan sesape yg tidak suka dengan pic2 ini boleh menulis surat dan menghantarnya ke comment di bawah pos ini... k

namaku Man.. seorang yang telah disengalkan oleh bebudak TESL byang memang sengal2.. aku jugak budak TESL... yang boleh dikatakan seorang yg misteri... hari ini, aku diajak oleh seorang sahabat aku.. Farah namanya.. sungguh sengal jugak perangainya... maka, hari ini, aku telah jadik gila2.. thanks jugak kepada kekawan sbb korang wat aku lupe saat sedih aku... hari ni, Farah's birthday.. so, aku dengan niat ikhlas dan suci membawa kamera aku, utk mengkandidkan gambar member aku ini. mereka ialah..



Dari kiri, Lin Ellie, Steph, Fifie, Kevin, Chip, Farah dan Olivia...

Birthday Girl dengn kek yang sungguh sedap.. maka aku pon berubah menjadi badut yang aku sndri x sedar yang aku sndri dah menjadi begitu...
okeyh.. kita mulakan pic2 beautiful yang aku dapat capture... aku bukan seorang photographer yng mahir.. namun, aku cuba memberi yang terbaik...



javascript:void(0)

9 comments:

Pemadam Baru said...

aku suke gambar aku yang last tu..ade nilai...heheh..

~fara busyuk~ said...

man..
klaka laaaa..
senget tol ko nieh..

Rich said...

MaaaaaaaaaNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
aku goreng2 engko nantiii!

CikGu_MaN said...

CHIP: ko mmg comey...

FARAH: dah senget makin condong daaa...

STEPH: meh masak2.. aku makan..

Anne Abraham said...

Man..siyes..aku pun ske gmbr azlina yg last tu..aku nak copy bley?? Mintak ijin dulu nih..hehehe

CikGu_MaN said...

boleh jeeer...

ambik2...

silakan..

Pemadam Baru said...

" CHIP: ko mmg comey..."




respon aku: AKU TAU TU..huhu

ninim said...

naper bila malam jer fifi ,msti pakai sweater siang amalm dia

CikGu_MaN said...

CHIP: ahahahaha...

AINI: tanya dia... lalalala