Saturday, August 29, 2009

FORUM: MERDEKAKAH KITA?

Lepas bukak pose... solat n buat sume bende yg aku nk wat.. then, aku pon mula la nk wat asignmnt.. kononnyer.. last2.. asignmnt jalan sikit, dgr lagu hindustan, n layan youtube...

bila lagu hindi ni, x leyh jadi.. timbul minat nk tgk movie lak... pas2, layan la cite KISMAT KONNECTION (memang K k.. bukan C).. tgh best layan .. then..

BUZZ!

X: man, ada keje x?
X: moh turun foyer blok 2
X: ada forum
aku: forum??
x: forum nih
x: ko tak dengar ke??
aku: lama dah ke mulenyeer
aku: x (merujuk kepada soalan 'ko x dengar ke??')
aku: tingkat 9 (merujuk kepada sebab nape x dengar)
x: baru (merujuk kepada forum yang baru je mule)
aku: mana nak dengar (penegasan soalan 'ko x dengar ke??' sekali lagi)
x: cepat sikit
aku: tajuk pe
aku: ??
x: ntha..
x: xpasti..
x: aku tgh tugas kat bilik akademik
x: ajak la kawan2 sume
aku: okeyh (padahal aku turun sorang)

Maka,aku pon stop tgk muvi, grab kamera.. n turun.. aku pon duduk.. dan ni view dari tmpat aku duduk...


jauh... gambar x clear... waktu ni.. dpt lak mesej...

y: man, bagus ko turun dgr forum
aku: maklumla, paparazi x bertauliah.. skali skala ambik ilmu...
y: bagus
aku: tajuk pe ni??
y: Istiqamah menuntut mujahadah: merdekakah kita??

okeyh.. cukup... tumpu pada forum.. bukan dtg nk main sms.. tapi, naluri hati aku berkata.. aku mesti ke depan... x boleh jadik.. kena ke depan.. gambar ahli panel x jelas... so... ni sekitar forum berlangsung..

orang tertinggi BIRO, JMK dan felo KHAR

ni je yang dtg.. tapi, ok la.. gud job 2 biro pembangunan sahsiah

ahli panel dan moderator

Program dianjurkan smpena ramadhan, dan kedatangan 31 Ogos.. menyentuh ttg aspek kemerdekaan pada diri dari aspek pelajar..

sekitar jam 12 malam majlis pon bersurai...

P/S: X is Timah, Y is FIFIE

2 comments:

handhalah ibnu kamil said...

salam man.

terima kasih kerana turun.
risau gak aku takut takde yang turun.

alhamdulillah masih ramai yang turun.(kira ramai la kan?)

"BERAMAL KERANA ALLAH"

CikGu_MaN said...

salam abu..

sama2...

sambutan kira ok la 2... biasa la kalau majlis2 cmni...

yg pnting.. dpt ilmu sikit2..