Friday, June 5, 2009

SAMAN LA PULAAAK

Alkisah bermula satu cerita….. taiiiyyyyiiib…


Oit… hehehe…

Kelmarin cikgu kena .. memang kena… kena… yea… waaaaa… kena…

Sblm 2, kelmarin.. ternampak sorang cikgu cikgu, yg ajar cikgu subjek kimia

kat tuisyen dulu waktu form 5…

Teringat lak satu kisah lucu.. betapa nerdynye cikgu… ahahahaks.. mmg klaka…

Satu malam 2…cikgu, masuk buat deeeeek je.. masuk kelas.. tgk.. aik..??? kosong… xde orang…

Padahal, kelas spttnyer mule 30 minit yg lalu…

Namun, slpas stgh jam.. baru semua student ngn cikgu ni masuk…

Tau nape cm2 jadinyeeer????

Sbb cikgu x tau yg dia wat kelas kat luar bilik..

Waktu 2, kelas dia, slalu wat dlm kelas, tp sbb di depan kelas 2 ada meja, malam 2 cikgu ni wat la tusyen dia kat luar, sbb plajar x banyak… pas2..

Teringat balik kisah 2 kalau tgk muke dia… mmg klaka dan nerdynyer cikgy ktika 2…

MySpace

Tau ke cikgu kene pe????

Hah, tgk gambar ni…



Cube teke.. bil apekah ini jika anda seorang yg bijak..

a) Bil air

b) Bil internet

c) Bil saman

Hahaha… jika (c) adalah jawpnnye.. mmg korang pandai… mmg superb..

Betapa malangnyer nasib cikgu…

Wat pertamakalinya…

Cikgu tersaman dek MPK (Majlis Perbandaran Kangar)

Naseeeeb x bek…

Slalu okkk jer..

Sbbnyer parking salah tmpt.. ganggu orang awam..

Papeje…

Xnak cite panjang…

No komen no komen…

MySpace

Namun, cikgu rasa ada hikmah ni..

Bayo jer RM10.. bukan byk pon..

Hikmah dr kes ni ialah..

1) Cikgu dapat resit saman, baru la cikgu tau resit saman mcm ni… ahahahahaks

2) Cikgu dapat pergi MPK, walaupun idup dah 20 lebih, bangunan MPK skali pon x pernah masuk

3) Cikgu sedar, ada jugak yag caring ‘bout motor cikgu…

Okla…

Daaaaa….

2 comments:

naqiubex said...

Hohoho.. nasib baik saya tak pernah kena saman..
Sebab saya dah 3 tahun tak pandu kereta.. hahaha

ain fathihah said...

pengalaman cikgu man disaman..

hehe..

mujur 10rm saja..
kalau beratus, jenuh la nk bayaq