Sunday, May 3, 2009

AKU TER~TAGGED LAGI

Apekah yg ada pada diriku ini.. oooh.. tidak percaya aku di’tagged’ oleh seorang manusia bernama Yantie, ..... aaaargh.. malu2 menjawab.. tp terpaksa menjawab..

Kerana cikgu anggap ini sbg tanggungjawab...

Ni jawapannyer cik yanti yeeer...

1. Apakah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir ?

Teruskan menonton muvi... ataupun makan magie... tanpa mengambil kisah nk hujan atau x...x kisah la.. kalau nampak gunung jadik debu 2.. hah baru cikgu lari...


2. Reaksi anda bila orang mengutuk anda ?

Oh.. sesungguhnya hatiku mulia.. tiada serangan balik dilakukan... cikgu gunakan strategi serangan psikologi...


3. Reaksi anda bila terjumpa artis kegemaran anda?

.... oh... (tiada dapat ku ungkap kata2.. pabila bertentang mata dgnya)

4. Maxis or celcom ? Which one do you prefer ?

Celcom da best… even celcom ni kedekut nk bg gift..


5. Nyatakan 3 bad habit anda.

1) suke ber-alone-an dan buat keje sndri

2) suke wat kerja byk kali

3) suke meng-quote-

(fikirkan lah sndri k.. hanya di mata hati)


6. Apa yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
wah… fofularnya aku… cikgu akan berikan tandatangan free buat peminat yg byk menjadi paparazzi atau mamarazi … aku fofuleeeer


7. Adakah anda mempunyai ramai peminat ?

Of coz.. dari utara ingga ke selatan… sape x kenal cikgu man… kan333?????


8. Honestly,what do you like about yourself ?

Aku leh bertahan dalam kesunyian (library menjadi nadi testing)……


9. What is your height and weight ?

Aku x tau r… g Tanya mak cik klinik UPSI k..

10. Apa reaksi anda apabila anda terkentut dengan kuat/busuk di khalayak ramai ?

Tiada pernah terjadik g... kalau ini terjadi... hmmm.. mngkinkah...??? oh tidak (xde jawapan)



RANDOM QUESTIONS ABOUT YOUR RELATIONSHIP



1. State the date you have declared with your 1st couple.

Aku masih suci.. i’m still single (hanya jauhari mengenal manikam)... single.. is better... cheeewah (statement mengcover)... ahahahaks

2. Adakah anda akan trus berhubung dengan your bf/gf jika anda dah clash ?

Ahah.. insyaalah (no komen).. lallalalala


3. Apa yang akan anda lakukan bila anda merindui bf/gf anda ?

Hmmm.... cakap jer la.... rindu... kan????


4. Adakah anda mempercayai bf/gf anda 100% ?

Entah... (no komen)....


5. How was your first date with your couple ?

Owh... entah... (no komen)....hmm... aku yg blurry ok (sambil malu2 nk menjawab)... aaaarrrgh


6. Adakah anda rasa bf/gf anda seorang yang pandai memujuk ?

Kalau ada sorang yg mcm ni.. ahahahaks... aku sukeeer....... tp, bilakah agaknyer ada org yg tahan memujukku... akku ni ibarat, tembok besar cina.. sukar nk diruntuhkan...


7. Apa reaksi anda dan apa yang anda lakukan apabila kredit bf/gf anda dhabiskan utk org lain?

Oloh... rezeki dia.. x kisah.... bukan nikah pown.. anggap jer sedekah...kita dah dpt pahala.. kan???


8. What are you going to do when your besties have a relationship with your ex?

Kahwin cepat... baru la hubungan dia ngn ex 2 longgar.. kan??? Pas2, dia dah xleyh watper.. kuasa cerai dah ada kat aku... dia curang, aku still x bersalah.. kan3..???

9. Adakah anda akan menelefon bf/gf anda apabila disuruh oleh bf/gf anda?

Sesiapa yg ada kredit byk.. sila mulakan dulu... win win situation k


10. Apa reaksi anda bila mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?

Pedulikkan.. sesungguhnya.. kita yg ada x (even xde pon) wat2 la merindui ex kita.. hahaha.. revenge is coming...

Puas ati cik Yantie????

Meh aku tag....hmmm.... entah... malas 2...nnt la...

No comments: