Thursday, April 23, 2009

SUKA SUKI


Aku xnak cite ttg exam... dah xde mende aku nk cite.... aduh, aku tgh bergelak ketawa bersama diri sendiri dalam melihat comment blog Fatimah yg banyakknya setinggi gunung...

Tapi, semalam, Fatimah dgn selambernye menjawab..

"man..ko try la bukan blog CHE DET..lagi beratus2 komen dalam 1 entry"
- FATIMAH


Fatimah yg berciri ketimuran ni mmg berbudaya ketimuran r... hahaha... bersopan santun dalam menjawab segala pertanyaan...

lupekan...

By da way, aku setuju ngn cik Fatimah da Miss World Wannabe ni ttg aksi rebut merebut di Istana DP... Bukan Din Powell ataupun anak sedara Baden Powell... ok...

Xper, disebabkan aku ni sabar.. lantaklah pe nk jadi.. jgn DP 2 runtuh sudah..

Aku juga respek r kat mamat sorang ni.... yg aku perhatikan dari jauh... sudah tidak sabar menunggu kepulangan da wife wannabe tercinta (isylh)... mundar mandir dirinya seperti ingin menunggu seorang isteri yg sedang melahirkan anak... telepon sana sini, kehulu hilir... mmg seorang lelaki yg sejati dan setia....

hahaha...

KENEGARAAN, EC2... selesai... 4 hari jaraknya nk ke LITERATURE...
hari ni, 23 April... disebabkan rancangan yg dibuat oleh President ELC yg nk jalan2.. maka aku pon meronda...

ni adalah YM aku dengn seorang kawan... namanya dirahsiakan... korang fahamilah sendiri apa yg aku maksudkan.. hahaha ok..

Ms Y: oit, dak study (memerli aku... aku terkejut)
AKU:study per, g melancong td, hehehehe (sambil mem'bongkak'kan diri)
Ms Y: hehehe, wah wah, mane?
AKU: rilek r, rahsia, hahahaha
Ms Y: kalumpang, hhe
AKU: x men r kalumpang, xde claasssssss, hehehe (saja wat bangga.. haha)
Ms Y: FINEE~, ngn ada ar tuu (skandal??? oh tidak.. aku anti skandal)
Ms Y: ada????, ceh, kurang hasam tul ko... hahahha...xde r... g Empangan Kuala Slangor td hehehe
Ms Y: hw come smpi sane??
AKU: hahha biasa r... orang pandaicari jalan sampai r ....ingt nk ke Fraser dah tp takut x smpai jer .....petang dah ni hehehe

lalu.. keadaan internet yg sengal menyebabkan berlakunya kadar pertukaran data yg tidak seragam... Ms Y ...mmbuzz ..
BUZZ!!!
BUZZ!!!

AKU: oit... aloooo
Ms Y: aloooooooooooo

BUZZ!!!


AKU: oi... ko di taliankah atau sudah tido (mmg Ms Y suke tido)
Ms Y: aderlaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mungkinkah dia tgh menguap????)
AKU: atau sedang mengkaji THE RETURN
Ms Y: aku rase cm biase laa wireless nh sabotajjjjjjjj
AKU: atau OLD MAN AND DASEA

BUZZ!!
BUZZ!!!

AKU: yeeeeer... masihkah ada di talian
Ms Y: ada encikkk (bangganyaeee.. )
AKU: baiklah... ko watper
Ms Y: tggu ko jwb cmne ko meraban sampi sanee... hehehe...
AKU: laaaaa...tgh tulis dlm blog ... kejap g tgk yeeeer

Maka , kepada Ms Y... tiada apakan daya dapat aku menjawab pertanyaan mu.. kerana naluri yg membawa ku ke sana... bukannya aku ini seorang 'jumper'... aku adalah... MAN... dan aku hanya pergi sbb sahaja aku berjalan2 dari SLIM RIVER ke KKB untuk memakan angin... lalu, aku mengajak Ken ...

AKU: 15 minit dr KKB ni ada empangan weyh.. nk g x??? kejap jer...
KEN: boleh saje.. no problem..

Maka, jawapannya sudah tertera.. tiada lagi teka teki... kepada seorang suka suki (merujuk kpd Ms Y.. jgnlah runsing ttg bagaimanakah aku sampai ke sanaaaa)

Hahaha.. saja g lepak... best gak.. ambik angin Kuala Selangor...


P/S: TO FATIMAH.. KEKALKAN NAMA KO.. FATIMAH DAH SEBATI.. HEHEHE

empangan Kuala Selangor yg luas... mandi pon boleh ni..
lubang pit hole.. ala2 cite 300 cm2... hehe

11 comments:

Pemadam Baru said...

hoi2..ko memg suke mengQOUTE aku..hahaha

khairul said...

kan itu konsep aku...
menurut En Samri...
seseorang itu perlu menghargai artikel seseorang dgn mengquoote.
kan???

Pemadam Baru said...

hahaha..betul tu..len kali, kalo nak qoute, buat link skali eh..lalala

khairul said...

linking 2...
sudah disediakan di sebelah kanan...
oleh itu...
pandai2 la...
jangan malas2

Pemadam Baru said...

ye la man..aku tau ko malas..hahah

khairul said...

sebenarnya timah...
aku x reti (sambil malu2)
hahahaha....

Pemadam Baru said...

tekan insert link tu man..time create post..highlight ape yg ko nak link tu..
macam powerpoint..hahaha

khairul said...

ooo...
yeker....
alamak...
malunyerrrrr..
hehehehe
mekacihhhh....

Pemadam Baru said...

hahaha..xpe2..jgn malu2

im juz being meee ^__^ said...

mannnnn!!!
perlu kerrr siap post per yg di YM kn..haiyooo
mentang2 wifi teratak aku cm tuut~

khairul said...

Hahahahak...ssssss..
wahai IJBM...
sewaktu me'YM'kan ko...
inilah konsep yg aku ingin ketenghkan dalam post kali ni...
jgn risau...
Ym itu telah ditapis setulen2nyer dan semua perkara yg x patut... aku dah buang... ahahahahaK