Sunday, April 12, 2009

MALAM A.S.M.K (PART 3)

Hah, part seterusnya dalam kisah MALAM A.S.M.K, si Fawez dah cite trivia sekitar majlis, mmg dia lbih tau coz dia yg handle majlis ni... so, aku siarkan gambar sekitar majlis.. yg gempak2 jer... layaannnn
Ketibaan VIP...

juri yg hadir menjalankan tugas...

Mungkinkah...

VIP yg leka menonton...

Gaya killer nih...

Din & Elly....

Yanti n aku...

orang tertinggi program ni, Fawez n Yanti...

Aku, Azlina, Farah, Sanjay, Utu n Yanti

penari yg mendapat tepukan gemuruh...

Kak Lisa, instruktor kumpulan 1

What a wonderful world... persmbahan Sanjay, aku, Kevin n Atul...

hahaha.. mmg aku x luper punyer persmbhn diorang...

gaya seorang profesional

paparazi yg suke posing...


Lagu Untukmu.. pergh..

Hati kama.

Pengacara cover mengcover, Utu n Tikah...

Pengarah program, Fawez bersama En. Anizan

Yanti n Atul...

Technician yg masih praktikal. hahaaha

Ustaz yg slambeer....

juara karaoke kategori solo, Norzyah...

Termenung jauh... (mengapa kau lupakan.. jnji yg kau berikan.. lalalala)

Jidih selaku MC majlis protokol

9 comments:

Pemadam Baru said...

hemsemnye beliau....(lalala...name terpaksa dirahsiakan untuk mengelakkan aku terkeluar dari list mak mertuaku)..hahaha

khairul said...

aik...
siaperkah gelaran hensem itu diberikan...?
apa kaitannya dgn list mak mertuamu...?

F.Aminurrashidd said...

hehehe apa apa hal pun.. gambar tuh menarik.. tapii aku x suker pakai sampin.. nampak rendang jerr.. ahahahahaaaaaa~

khairul said...

F. Aminurrashid: hensem 2... YB katakan

F.Aminurrashidd said...

YB la sgt.. sebenar ekh.. yang hensem tu si technician yang berbaju batik.. x gitu pemadam baru?? heheehh

khairul said...

F. Aminurrashid: Yg berbaju batik 2, sekadar di pinggiran jer....
huhuhuhu

norzyah_zacksabri said...

komen atas komen dari aku...

azlina-sapekah gerangan umat nabi muhammad yg ko kate ensem tuh?? musykil2..hehehhe

fawiz-apsal plak nmpk rendang..aku tgk ok jek..klu YB lain tgk, mesti diorg guling2 jeles tahap kera kena belacan sbb tgk ko pakai baju melayu+sampin mlm tu..ekekek

man-fuiyo!! man ade bakat terpendam la!! huhuhu... sedap sore ko! ekekekke..what a wonderful world...lalalal

Pemadam Baru said...

hahaha..ye la...kang aku mention sape yg ensem tu mak mertua aku marah lak..pasal aku cakap org selain anak dia ensem..lalala..SEBENARNYE DI SINI...SAYA HANYA BERGURAU...hahahaha...dah agak dah, mesti kontroversi...
wat everpun..man nampak "kejunioran" ngan berbaju batik itu...fawez pula, agak nampak cam YB pule di situ...lalala
SAYA ULANGI SEKALI LAGI...STATEMENT SAYA DI ATAS ADALAH GURAUAN SEMATA-MATA..TIADA KAITAN ANTARA YG HIDUP ATAUPUN YANG MATI..(lalalala.....)

khairul said...

PEMADAM BARU:
hahahaha...
'kejunioran'
hahaha...
yer...
baik PEMADAM...
saja nk support UPSI...
sbb 2 pakai baju batik UPSI...
hehehehe