Thursday, March 5, 2009

LOST N FAUN


Content fail ni:
1) Segala mak nenek literature
2) Slip exam sem 1 (utk bawk jumpe PA)
3) Movie list aku
4) Nota writing
5) N segala nota xpentg..
lost pada:.4 Mac
faun pada:. 5 Mac

Alhamdullillah sbb tuhan tolong aku rini... walaupun aku diuji setinggi langit ke7nya.... akhirnya aku berjaya menyelesaikan masalah ni... Alkisah...
Pg ni, aku g lib... pas2 kul 2 nnt nk jumpa PA... dah sampai lib.. sedar2 aku luper bawak slip exam yg aku letak dlm fail.. maka, aku balik KHAR...sesampai, fail aku xde di sana.. giler vavik weh.. sume bende penting ada dlm 2...
Maka, teori aku...
1) Tertinggal kat bilik Ken
(teori paling x masuk akal sbb aku x bawak pon g bilik dia)
2) Tertinggal kat motor Wak
(aku call wak, dia cakp aku dah ambik fail 2 dr moto dia)
3) Tertinggal kat Lib...

Pagi 2, sampai stress aku mencantum kronologi kehilangan fail smlm... aku x ingt... tapi, semua data dtg slowly n aku cantum2... finally aku jumper gak file ni...
Tertinggal kat KOUP waktu bli roti nk makan tghri...huhuahuahaua

No comments: