Wednesday, September 17, 2008

FINAL MONTAGE: KOMUNITI N SAHSIAH

video

akhirnya...
presntation 4 pbgn sahsiah sudah selesai..
montaj sudah selesai ditayangkan...
hmm..
markah...
perfect...
now...
just waiting for da final report...
the video up there...
is the video that we've show to the audience...

remmber dad i wanna give u da full length video...
hmmm..
a promise ...
is here....
i give u da full length montage 4 my group...

this video a.k.a montage consist 2 part...
first is a review using just a still image..
then..
another part...
consist the review using the video...

thanks 2 DIN n STEPH for giving me a chance 2 do the audio editing in my own way...

some says...

"video main belon je.. tapi muzik mcm nak g perang" - DIN

"video nih menaikkan adrelin" - UNKNOWN

"gempak" - AKU

"*****" - NTH
hmmmm...
mmg la...
guna lagi Music SCORE TRANSFORMERS, PIRATES OF THE CARIBBEANS, THE BOURNE TRILOGY...
mau mcm nk g perang...

antara kezutan yg muncul dlm video nih adalah...
special wat chief... hmmm...
kecian... dia x tau pon gambar paling mahal dia diletakkan dlm video nih...
hehehehe...
jgn mrh...
saja je...
syahdu giler....

tapi, menurut chief...

"SAYA MENANGIS KERANA GEMBIRA, BUKAN KERANA SEDIH"
- Azlina Bt Jamal (chief)

kerana gembira....
mesti sbb gmbira nak balik...
hehehehe

by da way...
ianya satu kepuasan when we do it with our own creativity..
review la sndri...

but, for sesape yg g PROGRAM nih...
mesti dpt teka something that strange about one of the picture inside the montage...
guess it yourself...
find it and put it in comment k...

4 KOMUNITI & SAHSIAH team...
this an event that we need 2 remmber...
friendship grows here...
memories grows together...
enjoy...

No comments: